عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

خوب و بد یک نامزدی طولانی

 عکس   خوب و بد یک نامزدی طولانی

 

برای دوران نامزدی مدت خاصی را نمی توان معین کرد، بلکه به موقعیت و سلیقه افراد بستگی دارد. اما می توان گفت اگر وضعیت خاصی مانند ادامه تحصیلات و گذراندن دوران سربازی و غیره… وجود نداشته باشد و دختر و پسر و خانواده هایشان آمادگی لازم را برای عروسی به دست آورده باشند، مدت خیلی طولانی این دوران می تواند مشکلاتی را به وجود آورد. 

ادامه مطلب ...

پلاکاردهای جالب از تظاهرات مصری ها علیه مبارک

سایت دُهُل - در جریان تظاهرات اعتراضی دو هفته گذشته در مصر پلاکاردهای جالبی علیه مبارک نوشته شده است . پلاکاردهایی که در برخی مواقع بیشتر از یک کتاب حرف برای گفتن دارند . در زیر تصویر چند پلاکارد معترضان با ترجمه محتوای آن می آید . 

 عکس   پلاکاردهای جالب از تظاهرات مصری ها علیه مبارک

تکذیب مربیگری کارلوس کروش توسط سعیدلو

 

 عکس   تکذیب مربیگری کارلوس کروش توسط سعیدلو 

سایت دُهُل -علی سعیدلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضور کرش در ایران و اینکه آیا با او دیداری خواهد داشت یا خیر عنوان کرد: من انتخاب سرمربی تیم ملی را به عهده خود فدراسیون گذاشته بودم. خوشبختانه اقداماتی هم شده که امیدوارم همه اینها به فوتبال ایران کمک کند و باعث شادی مردم شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از کارلوس کرش دارد یا خیر اظهار داشت: امروز قرار است وی به همراه مسئولان فدراسیون به سازمان تربیت بدنی بیاید. بعدازظهر امروز او را می بینم و گپ و گفتی با این مربی خواهم داشت و با او احوالپرسی می کنم. کرش هنوز سرمربی تیم ملی نشده و امیدوارم بعد از این جلسه خبرهای جدیدتری داشته باشیم. بحث هایی وجود دارد که باید با او این موارد را بررسی کنیم.

 

سعیدلو در ادامه گفت‌وگو با فارس خود در مورد اینکه نگرانی هایی بابت اعلام نشدن هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وجود دارد، خاطرنشان کرد: نگران نباشید. من هم دوست ندارم این دو باشگاه به مشکل بخورد و مطمئن هم باشید که این اتفاق رخ نمی دهد. هیات مدیره دو باشگاه باید ستون این تیم باشند. پس باید یک هیات مدیره قوی برای آنها در نظر گرفته شود. همه چیز طبق ضوابط پیش می رود. کارهایی انجام شده و به زودی هیات مدیره دو باشگاه مشخص می شود.
رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: بهتر است عجله نکنید. امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد به نفع فوتبال ما به خصوص در بخش پایه شود.