عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

کلیپ موبایل تقلید صدای فردوسی پور

دانلود کلیپ موبایل جالب و خنده دار از تقلید صدای عادل فردوسی پور و گزارش گر عربها که بسیار زیبا است و این کلیپ تقلید صدا عادل فردوسی پور با فرمت‌۳gp آماده دانلود شده است .

 

  عکس   کلیپ موبایل تقلید صدای فردوسی پور 

 

دانلود 

 

 

فال امروز شما دو شنبه ۲۹آذر ۱۳۸۹

فال امروز شما دو شنبه 29آذر ۱۳۸۹ - www.2hol.com

فروردین:شما امروز مشتاق هستید تحت هر شرایطی که باشد پاشنه کفش تان را بکشید و کار کاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید که از زمینه اصلی که تا به حال در آن کار می کردید غافل شوید. شما تا به حال از کارهای ناتمامتان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید که وظایف خود را کامل کنید. اجازه ندهید که سرخوردگی بر شما غلبه کند. عصبانی شدن چاره کار شما نیست و شما یا هیچ کس دیگری را خوشحال تر نمی کند. 

 

ادامه مطلب ...

فال امروز شما سه شنبه ۲۳ آذر ۸۹

فال امروز شما سه شنبه 23 آذر 89 - www.2hol.com

 

 

متولدین فروردین:موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی. 

 

 

ادامه مطلب ...

فال امروز شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۹

فال امروز شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۹- www.2hol.com

 

فروردین: شما امروز می‌خواهید همه چیز را با هم داشته باشید!! اما باید اول ببینید که اگر کنترل خود را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد. در این تحول و تغییر شاید چیزی را از دست بدهید، اما شما یک بار که احساس آرامش و آزادی داشته باشید، باز هم اصرار دارید که شور و هیجان خود را دوباره به دست آورید. فراموش نکنید این اتفاقی نیست که یک دفعه حاصل شود، شما برای اینکه بتوانید بین آزادی و استقلال و همچنین اهمیت دادن به مسئولیت‌ها و وظایفتان تعادل ایجاد کنید، مراحل خیلی زیادی را باید طی کن 

 

ادامه مطلب ...

فال امروز جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹

فال امروز دوشنبه 30 فروردین 1389 - www.2hol.com

 

فروردین: باوجود اینکه امروز وسوسه شده اید که در کارتان ریسک پذیری داشته باشید، ولی الان بهتر است برنامه ثابت و مشخصی برای خود ترتیب دهید. حتی اگر نتیجه این نوع استراتژی شهرت و ثروت هم باشد، ولی برای شما مفید و سودمند نخواهد بود. به جای اینکه به فکر پول درآوردن باشید، با کسانی که دور و برتان هستند بیشتر همکاری کنید. 

  

 

ادامه مطلب ...

فال امروز شما پنجشنبه 18 آذر 89 ستاره شناسی

 فال روزانه و فال امروز شما 

 

متولدین فروردین:
گردش روزگار به کام تو است و اگر دچار مختصر رنج و غمی شدی، نگران نباش. خونسرد باش و حوصله کن. با همه ی مردم مدارا کن و مغرور نباش. خداوند را شکرگزار باش و قدر نعمات او را بدان و به دیگران محبت کن 

  

ادامه مطلب ...