عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

پیرزن ۸۴ ساله ۲ پیرزن دیگر را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع ۲ فقره قتل و دستگیری قاتل ۸۴ ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان شمالی، قاسمعلی یوسفخانی گفت: در پی اعلام مرگ دو زن در خانه سالمندان، پلیس جنایی و بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو پیرزن ۸۱ ساله و ۷۹ ساله به دلیل این‌که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، به بیمارستان انتقال یافته اما بر اثر شدت جراحات، هر ۲ نفر فوت کرده‌اند.

یوسفخانی تصریح کرد: پس از تحقیقات مشخص شد هر دو زن فوت شده توسط پیرزنی ۸۴ ساله که در همان مرکز نگهداری می‌شود، به وسیله شیئی سنگین مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به دام انداختن دومین شیر در تهران + عکس


دوهل – راننده یک خودروی سواری به هنگام گذر از بزرگراه شهید زین الدین ناگهان در حاشیه جنگل لویزان حیوان بزرگی را مشاهده کرد که در لابلای درختان در حال حرکت بود. او که به شدت متعجب شده بود بلافاصله در ساعت ۰۶:۲۵ صبح امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ از وجود یک جانور گربه سان در این منطقه خبر داد.

 

ادامه مطلب ...

کشته شدن فرد معتاد توسط برادرش با ۴۵ ضربه چاقو


دوهل – ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته ماموران کلانتری خواجه ربیع در پی تماس اعضای یک خانواده با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر قتل فرزندشان در خیابان گلشاد به محل اعلام شده عزیمت کردند. آنان با مشاهده جسد غرق به خون جوانی حدود ۳۲ ساله که داخل اتاق افتاده بود بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. دقایقی بعد قاضی اسماعیل شاکر به همراه گروه بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه رفت و تحقیقات درباره چگونگی این جنایت هولناک آغاز شد.

پدر و مادر مقتول در حالی که از قتل فرزندشان پشیمان نبودند به مقام قضایی گفتند او به موادمخدر اعتیاد داشت و خیلی ما را اذیت می کرد. او برای تامین هزینه های اعتیادش با تهدید چاقو از ما پول می گرفت و حتی لوازم منزلمان را نیز سرقت می کرد.
برادر کوچک مقتول نیز که به صراحت ارتکاب جنایت را پذیرفت به قاضی ویژه قتل عمد گفت: از کارهای او خسته شده بودیم و امشب هم او با تهدید چاقو می خواست از من پول بگیرد که من عصبانی شدم و با برداشتن چاقویی از آشپزخانه ضربات متعددی را به او وارد کردم ولی چون هنوز نیمه جان بود و می ترسیدم با چاقو به من حمله کند ضربات بیشتری را بربدنش فرود آوردم.

این گزارش حاکی است متهم به قتل به دلیل جراحتی که هنگام درگیری روی دستش به وجود آمده بود تحت الحفظ ماموران انتظامی به مرکز درمانی اعزام شد و مقام قضایی نیز دستور بازداشت وی را صادر کرد.

دانلود ویدیو رئال مادرید و بارسلونا بازی رفت ال کلاسیکو 2011

رئال مادرید بارسلونا


 ویدیو highlights با کیفیت فوق العاده  hd از صحنه های حساس

و گلهای بازی رفت دربی اسپانیا بین تیم های رئال مادرید و بارسا .

این بازی در برنابئو با حساب 3-1 به سود آبی و اناری پوشان به پایان رسید .

مشخصات ویدیو به این صورت است :

La Sexta | Avi | 720 x 576 | 1 Mbps | Spine

نیمه ی اول – لینک مستقیم – 200 مگابایت -wmv

دانلود نیمه اول بازی رئال مادرید بارسلونا 2011

نیمه ی دوم – لینک مستقیم – 140 مگابایت – avi

دانلود نیمه دوم بازی رئال مادرید و بارسلونا 2011


منبع : ستاره باران


سی و سه پل هم ترک برداشت +عکس

سی و سه پل همواره در چند دهه اخیر دچار بی مهری هایی بوده و سبب شده تا این بنای تاریخی زیبا و قابل توجه دچار ترکهایی در بدنه خود شود که به طور قطع بی توجهی به سی و سه پل از میان رفتن این بنای تاریخی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و سه پل که به نام های سی و سه چشمه، پل الله وردیخان، پل چهارباغ و... معروف است، در حد فاصل دو خیابان چهارباغ بالا و پایین بر روی رودخانه زاینده رود توسط الله وردیخان و به دستور شاه عباس اول در سالهای 1005 تا 1011 ساخته شد.

طول پل 295 متر و عرض تقریبی آن 14 است که به صورت دو طبقه با مصالح ساختمانی همچون سنگ با ملات ساروج در پایه ها و برج های کناری پل آجری با ملات گچ در تمام بدنه و طاقها است

.

ادامه مطلب ...