عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

فیلم سیل در مترو تهران / دانلود ویدئو آب گرفتگی مترو

فیلمی از تخریب پروژه ای میلیاردی در عرض چند دقیقه


۲۱۱٫ir _ ویدئوی حادثه سیل در مترو تهران توسط سایت میراث فرهنگی منتشر شده است. میتوانید این ویدئو را از لینک زیر دانلود کنید یا به صورت آنلاین در سایت ببینید
بیشنهاد ما دانلود فایل است زیر حجم کلیپ زیاد است.



دانلود فیلم سیل در مترو تهران



ادامه مطلب ...

این عکس دلخراش برنده جایزه پولیتزر شد

جایزه بخش عکاسی اخبار فوری به مسعود حسینی عکاس افغان رسید که در عکس خود واکنش دختری کوچک به یک بمب‌گذاری انتحاری را ثبت کرده است.


این انفجار پارسال در روز عاشورا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر کابل روی داد و بیش از 70 کشته بر جا گذاشت. این دختر کوچک که ترانه اکبری نام دارد، هفت عضو خانواده خود را در این انفجار از دست داد. 9 نفر دیگر از اعضاء خانواده او زخمی شدند.

برگزارکنندگان جوایز پولیتزر عکس حسینی را «غم‌انگیز» توصیف کردند.

حسینی برای خبرگزاری فرانسه کار می‌کند. او اهل کابل است، اما در ایران بزرگ شده است. حسینی سال 2002 به کشورش بازگشت.

این هم نتیجه ورزش کردن خانم ها در آشپزخانه

کمی صبر نمایید تا عکس لود شود



راه خلاص شدن از شر اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل

تا 31  اردیبهشت فرصت دارید عدد 2 را به 5005 ارسال کنید تا ایرانسل دیگه به هر عنوانی نتونه به شما پیام تبلیغاتی بفرسته .

اس ام اس خیلی بد میره به این شماره ولی سعی کنید ارزشش رو داره . حتما هم ببینید تایید ارسال بده بهتون

هک شدن کارت هدیه 200 هزار تومانی به 200 میلیون تومانی!

دو پرونده درباره بانکداری الکترونیک در مراجع قضایی در حال پیگیری است که اولی مربوط به فردی است که می‌تواند کارت هدیه 200 هزار تومانی را به 200 میلیون تومان تبدیل کند و دیگری هم می‌تواند به صورت آنلاین حسابها را هک کند.
در پی لو رفتن اطلاعات الکترونیکی 10 بانک و اطلاعیه بانک مرکزی مبنی بر تغییر رمز کارتهای بانکی، اطلاعاتی از دو پرونده در جریان در مراجع قضایی درباره بانکداری الکترونیک به دست آمد.
پرونده اول که در دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای در جریان است، به فردی مربوط می شود که به صورت آنلاین می تواند حساب‌های بانکی را هک کند.
ظاهرا وی در تماسی با یک بانک خصوصی اعلام کرده که می تواند حسابها را هک کند. در این میان، مسئول بانکی به وی می‌گوید این ادعایی بیش نیست اما این فرد به صورت آنلاین این کار را انجام می‌دهد که این مسئول این باره شوکه می‌شود.
در پرونده دیگری که مراجع قضایی در حال پیگیری است، به فردی ربط پیدا می‌کند که اتهامش افزایش مبلغ کارت اعتباری از 200 هزار تومان به 200 میلیون تومان است.
روایت شده است که این فرد علاوه بر افزایش مبلغ کارت اعتباری، می تواند حداکثر برداشت روزانه 200 هزار تومانی از کارت را تا 200 میلیون تومان افزایش دهد.

تصویری جالب از آغاز سیل گرفتگی تونل مترو تهران




عکس فوق مربوط به ساعات اولیه نفوذ سیلاب به داخل ایستگاه مترو خط 4 است. پس از ساعاتی حجم فراوانی از سیل آب ناشی از بارندگی روز 26 فروردین سال 91 ، وارد تونل مترو شد . پس از آن کارکنان اقدام به قطع برق و تخلیه کارگران از داخل تونل مترو کردند. ساعتی بعد کل تونل مترو به زیر آب فرو رفت.

گزارش تصویری / عملیات مهار طغیان رودخانه کن به خط 4 مترو

طغیان رودخانه مجاور ایستگاه ارم در تقاطع خطوط 4 و 5 مترو که بر اثر بارندگی بی سابقه روز گذشته تهران باعث اختلال در بخشی از خط 4 مترو شده بود، در حال مهار است.
                                                                 

     
ادامه مطلب ...