عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

اس ام اس رومانتیک و عاشقانه جدید بهمن ماه ۸۹

اس ام اس رومانتیک و عاشقانه جدید بهمن ماه ۸۹

 عکس اس ام اس رومانتیک و عاشقانه جدید بهمن ماه ۸۹

ادامه مطلب ...

فال امروز چهارشنبه ۲۲ دی

فال امروز ۲۲ دی – فال روز چهارشنبه ۲۲ دی ۸۹ – فال روزانه ۲۲ دی ۸۹
 
 عکس فال امروز چهارشنبه ۲۲ دی

 

فروردین: به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.
ادامه مطلب ...

فال امروز سه شنبه ۲۱ دی

فال امروز ۲۱ دی – فال امروز سه شنبه ۲۱ دی ۸۹ -فال روزانه ۲۱ دی ۸۹ – فال امروز بیست و یکم دی
 عکس فال امروز سه شنبه ۲۱ دی
ادامه مطلب ...

فال امروز شما دوشنبه ۰۶ دی ۸۹

 

فال امروز شما دوشنبه ۰۶ دی ۸۹- www.2hol.com

فروردین:شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می‌کنند، ‌احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها کناره گیری کنید. اما این حساسیت بیش از حد شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می‌کنید چقدر آسیب پذیر هستید!
حافظ:به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند   چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ   کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی

ادامه مطلب ...

راه‌های ساده برای عمق بخشیدن به شور و هیجان اول ازدواج

مطمئن باشید که هر رابطه‌ای هر قدر هم عاشقانه، در دراز مدت فروکش می‌کند و جزر و مدی گریزناپذیر دارد. شما نمی‌توانید برای همیشه در نقطه اوج بمانید و این احتمالا ناامیدکننده است.

راه‌های ساده برای عمق بخشیدن به شور و هیجان اول ازدواج 

 

ادامه مطلب ...

فال روزانه – فال امروز پنجشنبه ۲ دی ماه ۸۹

فال امروز پنجشنبه ۲ دی ماه ۸۹- www.2hol.com

متولدین فروردین:
امروز به شما توصیه می‌شود که فکر خود را بر روی جهان مادی متمرکز کنید، چون شما به خاطر اینکه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فکر کرده‌اید احساس رضایت می‌کنید. در حالی که سیر کردن در مسیر پر پیچ و خم متافیزیک هیچ اشکالی ندارد، اما لازم است که حضور خود در شغل و وظایف کاری خود را نیز ادامه بدهید. خوشبختانه مادامی که شما وظایفی که برگردنتان است را انجام می‌دهید، امروز امکان این را هم دارید که به طور یک در میان هم به واقعیت و هم به معنویات رسیدگی کنید.

ادامه مطلب ...