عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

تصاویر گروگانگیری مسلحانه در شوش

فرد مسلحی صبح پنجشنبه با ورود به یک شعبه بانک انصار در شهرستان شوش استان خوزستان، چهار کارمند این بانک را به گروگان گرفت و سپس بدنبال اقدامات پلیس، با آزاد کردن گروگانها خود را تسلیم کرد


  ادامه مطلب ...

خرید سمعک برای پدر بزرگ

امروز رفتیم سمعک واسه پدربزرگم بخریم فروشنده میگه:

 همه جورشو داریم از هزار تومنی تا یک میلیون تومنی. 
میگم: هزارتومنی اش چطوری کار می کنه؟
 فروشنده میگه: این اصلا کار نمیکنه فقط مردم با دیدنش بلندتر حرف می زنن!!!

داستان من و بابام و موبایلم

حتما تا حالا براتون اتفاق افتاده ای روزگار هی .... 


بابام: بده موبایلتو ببینم !!!
من: بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم!

Delete SMS
Delete Video
Delete picture
Delete music
Delete private
Delete number
FORMAT MeMoRy CARD
من: بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم!
بابام: نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!
من 

یکی از جملات شنیدی دوران مدرسه

غیر ممکنه توی مدرسه های ایران درس خونده باشی و این جمله رو نشنیده باشی:


 


ببینید همه تون 0 بشین، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کننهمه تونم 20 بشین


 یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن!!