عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

برخورد وحشتناک در مسابقه فوتبال

عکس   تصاویر/ برخورد وحشتناک در مسابقه فوتبال!


وقتی نیکلاس گایتان، بازیکن بنفیکا، قصد زدن توپ را داشت، گونول با شهامت سرش را جلو برد تا مانع او شود و پای گایتان محکم به صورتش خورد و او را نقش بر زمین کرد!

 

گونول دقایقی بدون حرکت روی زمین افتاد و خون از دهانش بیرون ریخت تا سرانجام تیم پزشکی پس از مداوای اولیه، او را با برانکار از زمین بیرون برد.

 

البته حال او خوب است، جز اینکه لبش چند بخیه خورده و چند دندانش شکسته. در نهایت بنفیکا این بازی را ۳ بر یک برد و در مجموع با برد ۳ بر ۲ به فینال رسید و باید با چلسی روبرو شود.

ادامه مطلب ...

زورگیری از دختران شبگرد شمال تهران+عکس

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران گفت: جوان پولداری که با یک دستگاه خودروی سوزوکی پرسه می‌زند و با سلاح گرم از دختران زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.


سرهنگ اقبال امانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای شکایت چند تن از هوطنان به ویژه چند خانم در خصوص یک پسر جوان که با خودروی سوزوکی ویتارای توسط سلاح گرم به زورگیری می‌پرداخت، اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران در ادامه اذعان داشت: در این راستا ماموران با کسب اطلاعات لازم از مالباختگان، در مناطق احتمالی حضور متهم مستقر شده و چهره به دست‌آمده از متهم را به همراه مشخصات خودرو به تمامی واحد‌های گشتی اعلام کردند.

ادامه مطلب ...

حکایت معلم و دانش آموز

معلم:
هرکی سوال بعدی منو جواب بده میتونه بره خونه...
شاگرد کیفشو از پنجره میندازه بیرون!
معلم با عصبانیت:
کی اون کیفو انداخت بیرون؟
من بودم آقا، خداحافظ :