عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس احداث جاده چالوس در سال ۱۳۱۲

احداث جاده چالوس در سال 1312   


 

سقوط بالگرد در مشهد 10 کشته و مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد با اشاره به اینکه نه نفر در حادثه سقوط بالگرد در مشهد جان باختند اظهارکرد: قربانیان چهار خدمه پرواز و یک تکنسین اوژانس بالگرد و پنج نفر از مصدومان حادثه مینی بوس بودند.

رضا وفائی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارکرد: هلی‌کوپتر امداد اورژانس مشهد که جهت کمک به مصدومین حادثه واژگونی مینی بوس در محور ملک آباد اعزام شده بود پس از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و در حالی که در حال انتقال پنج مصدوم حادثه دیده بود، در راه دچار سانحه شد.

وی افزود: این حادثه به طور کلی ده نفر کشته و مصدوم داشته که هشت نفر در صحنه فوت کردند و دو نفر به بیمارستان رضوی منتقل شدند که یکی از مصدومان در این بیمارستان فوت کرد.

وفائی نژاد تصریح کرد: حال  تنها مصدوم این حادثه نیز وخیم اعلام شده است.

سرنشینان هلی‌کوپتر اورژانس شامل یکی از همکاران اورژانس به نام مهدی مهدیزاده، چهار نفر گروه پرواز و 5 مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس در ملک‌آباد مشهد بوده‌اند

قتل همکلاسی با ضربات چاقو در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از وقوع یک نزاع منجر به قتل میان دو دانش‌آموز ملایری خبرداد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سرهنگ ابراهیم سعیدی با اعلام این خبر به تشریح حادثه پرداخت و گفت: روز گذشته در ساعت 12:50 از طریق پلیس 110 مطلع شدیم، در یکی از هنرستان‌های ملایر با نام «حاج‌طوسی« درگیری‌ای رخ داده که بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و در بررسی‌ها مشخص شد دو دانش‌آموز با هم درگیر و یکی از آنان مصدوم شد.

وی ادامه‌داد: از طریق اورژانس مصدوم به یکی از بیمارستان‌های ملایر منتقل شد که به علت وخیم‌بودن جراحت در بیمارستان جان باخت.

سعیدی اظهارکرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد؛ «محسن- س» و «مصطفی- الف» همکلاسی بوده و مشاجره آنان در سر کلاس آغاز و در محیط مدرسه هنگام زنگ تفریح با هم درگیر می‌شوند و یکی از آنان بر اثر ضربات جسم تیز و برنده مجروح و سپس فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر علت فوت در پزشکی‌قانونی در دست بررسی است، تصریح‌کرد: به گفته شاهدان عینی ضارب از چاقو استفاده کرده است.

سعیدی گفت: در حال حاضر متهم به 16 ساله متواری بوده و تلاش برای دستگیری وی در حال انجام است.

صدای عاشقانه برای آدم‌ربایی زهرا

دختر 20 ساله وقتی صدای عاشقانه را از پشت گوشی تلفن شنید نمی‌دانست در دام یک آدم‌ربای 50 میلیونی می‌افتد. مرد تبهکار این دختر را از همدان به مشهد برد و26 روز زندانی کرد.
به گزارش مشرق به نقل از ایران، زهرا 20 ساله است و پس از 26 روز دوری از خانواده و زندانی شدن در یک مرکز اقامتی غیرمجاز در مشهد از چنگ آدم‌ربایی 47 ساله جان سالم به در برده و با چشمانی گریان تحویل خانواده‌اش شده است.
این دختر وحشت زده به خبرنگار شوک گفت: من از طریق پیامک با مردی که اهل یکی از شهرهای شمالی کشور و ساکن کرج است آشنا شدم و ما مدتی با هم تماس تلفنی داشتیم. خیلی شیفته و دلباخته این مرد شده بودم و به عشق وی از خانه فرار کردم و به ملاقاتش رفتم، اما در نخستین دیدار خودم را در برابر مردی دیدم که 47 سال دارد.
ابتدا فکر می‌کردم این مرد دوست مرد رؤیاهایم است اما وی به زور مرا سوار خودرویش کرد و با تهدید به محل نامعلومی انتقال داد.
چند روز در حبس بودم و وی می‌گفت اگر تو را رها کنم توسط برادرانت به قتل خواهی رسید.
دختر جوان افزود: او مرا همراه خود به مشهد آورد و در یک مهمانپذیر غیرمجاز زندانی‌ام کرد. در این مدت این آدم حقه‌باز یک میلیون تومان طلاجات من را به زور گرفت و در تماس با خانواده‌ام نیز 50 میلیون تومان پول خواست که توسط پلیس دستگیر شد و من نجات یافتم.
آدم ربای 47ساله در چنگ قانون
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی نیز به شوک گفت: با اعلام ربایش دختر جوان از همدان و تماس رباینده پس از گذشت 26 روز با خانواده این دختر از طریق شماره تلفنی در مشهد، پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله تحقیقات پرونده را آغاز کرد.
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: پلیس در پیگیری به سرنخ‌هایی دست یافت که باعث دستگیری یک مرد شد.
وی خاطرنشان کرد: عامل آدم‌ربایی با ارائه شماره حساب بانکی به خانواده دختر جوان درخواست 50 میلیون تومان پول در ازای آزادی گروگان داشت و تهدید کرده بود در صورتی که خواسته‌اش عملی نشود گروگان خود را به قتل خواهد رساند.
کارآگاهان با شناسایی صاحب حساب بانکی که بقالی در مشهد بود وی را دستگیر کردند.
صاحب یک سوپرمارکت اظهارداشت: مردی
47 ساله با ظاهری موجه از چندی پیش مقداری خرید به صورت نسیه از من داشته و شماره حسابم را با این ادعا که اقوامش می‌خواهند برای وی پول واریز کنند گرفته است. با این اطلاعات کارآگاهان موفق شدند این آدم‌ربای 47 ساله که اسماعیل نام دارد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. بنا بر این گزارش، دختر رهایی یافته از چنگ آدم‌ربا نیز به خانواده‌اش تحویل داده شد.