عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس ماشین عروس ایرانی

 عکس   عکس ماشین عروس ایرانی



عکس ماشین عروس ایرانی عکس ماشین عروس ایرانی زیبا عکس ماشین عروس زیبا عکس ماشین عروس زیبای ایرانی عکس های خودروی عروس ایرانی عکس های ماشین عروس عکس های ماشین عروس ایرانی عکس های ماشین عروس ایرانی زیبا عکس های ماشین عروس زیبا عکس های ماشین عروس زیبای ایرانی عکسهای خودروی عروس ایرانی عکسهای ماشین عروس عکسهای ماشین عروس ایرانی عکسهای ماشین عروس ایرانی زیبا عکسهای ماشین عروس زیبا عکسهای ماشین عروس زیبای ایرانی ماشین عروس ماشین عروس ایرانی ماشین عروس ایرانی زیبا ماشین عروس زیبا ماشین عروس زیبای ایرانی مدل تزئین ماشین عروس مدل تزئیین ماشین عروس

تصاویر تهدید به خودکشی یک جوان در خیابان فدائیان تهران

شکیبایی و عملکرد درست آتش نشانان در برخورد با جوانی که تهدید به خودکشی می کرد موجب شد وی از تصمیمش منصرف شود. این جوان 30 ساله شب گذشته با رفتن بر روی سقف سایبان پل عابر پیاده در خیابان فدائیان اسلام، بعد از بزرگراه آزادگان تهدید به خودکشی می کرد و شهروندانی که شاهد ماجرا بودند در تماس با سامانه 125 از آتش نشانان کمک خواستند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در پی تماس شهروندان بلافاصله ساعت 20:32 دقیقه گروه نجات 2 را به محل اعلام شده اعزام کرد. به گفته عباس خصالی فرمانده نجاتگران، جوانی که قصد خودکشی داشت و اختلافات خانوادگی را دلیل این تصمیم خود اعلام کرد با تهدید و پرخاشگری سعی داشت تا از نزدیک شدن نجاتگران به خود جلوگیری کند.
وی افزود: گروهی از نجاتگران تشک مخصوص نجات را زیر پل عابر پیاده آماده کردند و گروه دیگری از آنان برای ایمن سازی نرده های فلزی وسط خیابان را برداشتند.

نجاتگران همچنین پس از گفتگوهای فنی و کارشناسانه با این جوان که رضا نام دارد وی را از انجام تصمیمش برای خودکشی منصرف کردند و با پائین آوردن او از بالای پل به نگرانی خانواده او و شهروندان حاضر در محل پایان دادند.


ادامه مطلب ...

روی جکی چان و بروسلی کم شد / تصویر متحرک

عکس ادامه مطلب ...


روی جکی چان و بروسلی کم شد / تصویر متحرک



ادامه مطلب ...

زن هم زنای قدیم


طنز نزدیک به واقعیت

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید شب خوش

 عکس   اس ام اس جدید شب خوش

 

امیدوارم امشب که می خوابی

سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .

شبت بخیر

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از طرح ضربتی پلیس برای جمع آوری ماهواره ها

ماموران پلیس پایتخت در طرحی ضربتی مناطقی از غرب تهران را از دستگاه‌های گیرنده ماهواره پاکسازی و افرادی را که مجددا نسبت به نصب دیش ماهواره اقدام کرده بودند، به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش ایسنا در این عملیات، ماموران پلیس با به همراه داشتن حکم قضایی ضمن ورود به پشت بام منازل و جمع‌آوری دیش‌های ماهواره، در منطقه اکباتان با عملیات «راپل» نسبت به جمع‌آوری دیش‌هایی که در طبقات این مجتمع‌ها در منظر عموم قرار داشت اقدام کردند.

ادامه مطلب ...