عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

اس ام اس تبریک سال ۹۱ سال نهنگ

اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۳۹۱

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین /  روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین

 ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین

عید نوروز بر شما مبارک

.

.

.

اینا خط های دفترمه

 ———

————–

در این واپسین روز های سال ۹۰

یه جمله یادگاری برام بنویس . . .

ادامه مطلب ...

سارقانی که به"دایی"مجروح هم رحم نکردند

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از شسکت مقابل سپاهان در راه بازگشت به تهران جدا از بازیکنان و عوامل باشگاه به همراه خودروی شخصی خود عازم تهران و در مسیر کاشان خودروی وی چپ کرد.


از همین رو علی دایی سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که پس از بررسی‌های فراوان با نظر پزشکان وی برای از بین بردن پارگی بر روی سر و گوشش به اتاق عمل رفت.

پس از ۴ ساعت حضور در اتاق عمل وی ساعت ۴ بامداد به بخش ای سی یو بیمارستان شهید بهشتی رفت و زیر نظر پزشکان به ریکاوری و رسیدن به حالت عادی رسید.


صبح امروز همراهان دایی تصمیم گرفتند با یک دستگاه آمبولانس یا بالگرد او را به تهران برسانند که قرار است در یک ساعت آینده با نظر پزشکان این اتفاق بیفتد.

مرتضی حسنی، رئیس راهنمایی و رانندگی کاشان به بیمارستان بهشتی رفت و از دایی عیادت کرد.

با توجه به اینکه خودوری وی چپ کرده بود کمربند ایمنی باعت شد تا وی دچار شکستگی و مصدومیت‌های بیشتر نشود.بنا بر اظهارات کارشناسان راهنمایی و رانندگی بستن کمربند جهان آقای گل جهان را نجات داد.

محمد دایی، برادر دایی در خودرو حضور داشت که فقط دچار کوفتکی بدن شد و پس از زدن سرم‌های تقویتی از بیمارستان مرخص شد.

همچنین میاچ مربی راه‌آهن که در خودروی دایی بود مصدومیت برای وی به وجود نیامد.

به گزارش فارس،پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می‌شود حدود ۵ میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند.

کارت های سوخت فردا شب 29 اسفند شارژ می شوند

'محمد رویانیان' افزود: 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه خودروهای شخصی ساعت 24 فردا دوشنبه (29 اسفندماه) در کارت های سوخت واریز می شود.

وی با بیان اینکه دیگر وسایل نقلیه عمومی نیز سهمیه‌ای مشابه سهمیه اسفندماه دریافت خواهند کرد، خاطر نشان کرد: بنابراین هیچ گونه تغییر در میزان قیمت و سهمیه سوخت در فروردین ماه نخواهیم داشت.

رییس ستاد حمل و نقل سوخت تصریح کرد: همچنین در فروردین ماه 500 لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد 700 تومانی در کارت های سوخت خودروها واریز می شود که در صورت اتمام سهمیه 400 تومانی قابل استفاده خواهد بود.

رویانیان در پایان درباره افزایش قیمت حامل های انرژی نیز گفت: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت گرفته نشده و تمامی قیمت های اعلام شده تکذیب می شود.

به گزارش ایرنا،وی تصریح کرد: در افزایش قیمت سوخت در آینده شکی نیست زیرا بر اساس برنامه هدفمند سازی باید به سمت واقعی کردن قیمت ها حرکت کنیم، اما زمان آن هنوز نامعلوم است تا برنامه ریزی ها کامل شود و شرایط جامعه نیز مهیا باشد.

آمار تصادفات 90/12/28 تا ساعت 14

از امروز تا 15 فروردین ماه 1391 شما می توانید تمام اخبار و اطلاعات مربوط به جاده‌های سراسر کشور را با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران دریافت کنید.

از 25 اسفند 1390 که طرح امداد نوروزی راهنمایی و رانندگی کشور آغاز شده، همه اخبار مربوط به این حوزه اعم از وضعیت راهها، تصادفات جاده ای و اطلاعات و اخبار کلی در این رابطه به صورت آنلاین و لحظه ای در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران منتشر می شود. 

آخرین اخبار جاده ها 1390/12/28

در حوزه برون شهری تعداد 6 فقره تصادف فوتی با 7 نفر متوفی و تعداد 30 فقره تصادف جرحی با 46 نفر مجروح به وقوع پیوسته ، بیشترین علل بروز حوادث تخطی از سری مطمئنه با 11 فقره می باشد.

ادامه مطلب ...

تدابیر ویژه فدراسیون فوتبال برای انتقال دایی به تهران



امیر حسینی، مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص مصدومیت علی دایی عنوان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال از صبح امروز پیگیر وضعیت علی دایی بودند و تماس‌هایی  با هلال احمر و بیمارستان نیز گرفته شد.
وی با اشاره به انتقال دایی با بالگرد به تهران گفت: هماهنگی‌های لازم را با دکتر فقیه، رئیس جمعیت هلال احمر تهران انجام دادیم تا دایی را با بالگرد به تهران بیاوریم، اما پزشک معالج وی به علت فراز و فرود بالگرد این انتقال را صلاح ندانست.
حسینی افزود: پس از این تصمیم گرفتیم یک آمبولانس مجهز به کلیه امکانات از جمله ICU به کاشان بفرستیم تا دایی را به تهران منتقل کند و ادامه مداوای آقای گل جهان در پایتخت انجام شود. هم‌اکنون این آمبولانس را فرستادیم تا هر زمانی که پزشکان صلاح دانستند دایی را به تهران منتقل کند.