عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

تصاویری از حادثه های وحشتناک ورزشی

تصاویری از حادثه های وحشتناک ورزشی


تصادفات شدید

ادامه مطلب ...

کنجکاوی زیاد سه نفر را به کشتن داد

نارنجک توسط یکی از متوفیان به نام «کریم» که معتاد بوده در یکی از کوه‌های اطراف روستا پیدا شده و بر اثر کنجکاوی به منزل آورده بوده که این حادثه رخ داده است.

به گزارش ایسنا،انفجار در روستای درگز از توابع شهرستان نیک‌شهر رخ داد و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه مراجعه کردند که در بررسی اولیه مشاهده کردند بر اثر انفجار غیرعمدی یک قبضه نارنجک دستی دراین واحد مسکونی سه نفر در دم فوت و چهار نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدندکه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

علی کریمی به الاهلی امارات پیوست

علی کریمی با انعقاد قراردادی یک ساله به تیم الاهلی امارات پیوست .

به نقل از «فردا» ، علی کریمی که اکنون با تیم پرسپولیس در امارات به سر می برد ، برای یک فصل با مسئولان تیم الاهلی به توافق نهایی رسیده و قرار است این موضوع پس از اتمام بازی پرسپولیس با الاتحاد عربستان رسانه ای شود .

کریمی در گذشته با این تیم مقیم دبی دو بار به مقام قهرمانی لیگ امارات دست یافته بود

آبگرفتگی بجنورد 2 نفر را به کام مرگ فرستاد

دوشنبه شب ۲۵ اردیبهشت ماه، بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در خیابان شهید بهشتی جنوبی بجنورد (حد فاصل میدان کارگر تا شهید) موجب سقوط "زهرا گریوانی" و فرزند ۲ ماهه‌اش در جوی آب شده و جریان شدید سیل آنان را به کام مرگ فرستاد.

جسد بی جان زهرا گریوانی ۳۱ ساله در ۱۰۰ متری محل حادثه در حالی از آب گرفته شد که به خاطر خفگی جان خود را از دست داده بود.

اما جسد کودک چندماهه با وجود تلاش بی وقفه ماموران هلال احمر و آتش نشانی، تا ساعت مخابره این خبر پیدا نشده است.

این ضایعه بزرگ و تامل برانگیز در حالی اتفاق افتاد که برق شهر بجنورد بنا به گفته مسئولان اداره برق به علت سقوط یک درخت بر روی خطوط انتقال نیرو قطع شده بود.

یادآور می‌شود: در روزها و ماه‌های گذشته تمامی رسانه‌های استان هشدارهای لازم را مبنی بر وضعیت عجیب آبگرفتگی در میدان کارگر بجنورد به مسئولان مرتبط داده بودند.