عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

جشنواره ی دیدنی آتش در اسپانیا

 سان بار تولومه ده پینارس (San Bartolome de Pinares) یک  روستای کوچک در حوالی مادرید میباشد که هر ساله در تاریخ۱۶ ژانویه مراسم آتش بازی بسیار دیدنی درآن برگزار میشود

در این مراسم تمامی اهالی روستا جمع شده و در مراسم همراه با اسب های خود شرکت کرده و به هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم کمک میکنند.

ادامه مطلب ...

درخواست پسرجوان برای نجات قاتل خود از اعدام

یکم بهمن ماه سال ۸۷ ماموران پلیس کرج از درگیری مرگباری در یکی از محله های این شهر قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد پسر جوانی به نام محمد روبرو شدند که بر اثر اصابت ضربه کارد به قلبش از پا درآمده بود.ضارب به نام پویا ۲۲ ساله نیز از سوی اهالی دستگیر شده بود.

با اعتراف متهم به قتل پرونده برای محاکمه به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.قضات دادگاه پس از محاکمه پسر جوان را به قصاص محکوم کردند.

با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی حکم قصاص را تایید کرده بودند.

در حالی که نام پویا در لیست اعدامی های اجرای احکام دادسرای جنایی قرار گرفته بود مادر مقتول با مراجعه به دادسرا از خون پسرش گذشت.

او به قاضی اجرای احکام گفت: چند شب قبل پسرم به خوابم آمد و از من خواست قاتلش را ببخشم.

با گذشت مادر مقتول پسر جوان از مجازات اعدام نجات یافت و پرونده او برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

پویا صبح امروز در جلسه محاکمه اش در تشریح ماجرا گفت: ما ساکن محله گلشهر کرج بودیم. آن روز صبح مثل همیشه برای کار از خانه بیرون رفتم غروب برای ملاقات دوستم از خانه بیرون رفتم اما وقتی به مغازه اش رسیدم او را ندیدم. می خواستم برگردم که با دو پسر جوان روبروشدم. یکی از آنها زیر لب حرف نامربوطی زد که خیلی عصبی شده و جوابش را دادم. اما همین موضوع موجب درگیری ما شد و لحظاتی بعد هم دو تن دیگر از دوستانشان به کمک آنها آمده و با من درگیر شدند. در حالی که به شدت از آنها کتک خورده بودم کاردی که همراه داشتم از جیبم درآورده و در هوا بی هدف می چرخاندم. اما ناگهان به قلب یکی از آنها خورد و او غرق در خون روی زمین افتاد. این قتل ناخواسته بود و من از ترس کارد را از جیبم بیرون آوردم.

در ادامه قضات دادگاه کیفری استان تهران برای صدور حکم وارد شور شدند.

زخمی‌شدن ۳ نفر در انفجار کرج

انفجار گاز در منطقه حیدرآباد که منجر به صدایی مهیب در بخشی از کرج شد، تلفات جانی نداشت اما این انفجار موجب زخمی شدن ۳ نفر شد.

ساعت ۱۳ پنج‌شنبه در منطقه سر پل حیدرآباد کرج، ساختمان چهار طبقه سبحان در اثر اجتماع گاز منفجر شده و با بلند شدن صدای انفجار مهیب که در مناطق اطراف نیز شنیده شد، جمعیت زیادی به این منطقه سرازیر شدند.

در این حادثه ساختمان آسیب جدی دیده و بخشی از دیوارها نیز ریخته است و خطر ریزش نیز وجود دارد.

در اثر انفجار فوق یک مرد جوان مجروح شده و به بیمارستان مدنی منتقل شده است.

دو دختربچه نیز در این حادثه آسیب دیده‌اند و تلفات جانی تاکنون گزارش نشده است.

همچنین در این حادثه با اعزام به موقع نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۱۰۹ انفجار مهار و دوده و ... جمع‌آوری شده و منطقه حصارکشی شد.

نیروهای امدادی و نیروی انتظامی و شرکت گاز نیز در این حادثه حضور دارند.

به گزارش مهر، جمعیت زیادی در محل تجمع کرده‌اند که این موضوع ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است.

کلاهبرداری ۲۰ میلیاردتومانی دختر جوان با ادعای نفوذ در بانک

روزنامه همشهری نوشت:مرد طلافروش و کارمند بانک همدست شدند تا به بهانه پیش‌فروش سکه، از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کنند. آنها با ارائه شماره حساب یک دختر جوان به طعمه هایشان، 20 میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کردند و به دبی گریختند.

راز این کلاهبرداری بزرگ زمانی فاش شد که یکی از مالباختگان برای پیگیری سرمایه‌گذاری میلیاردی‌اش راهی یک مغازه طلافروشی در خیابان ملاصدرا شد. او وقتی دید مغازه تعطیل است و از طلافروش خبری نیست نگران شد، بنابراین با تلفن همراه او تماس گرفت اما تلفن وی نیز خاموش بود.

ادامه مطلب ...

خودکشی دختر دانشجو راز رابطه پنهانی را فاش کرد

خودکشی دختر جوان راز رابطه پنهانی او را با همکارش فاش کرد و این مرد به شلاق و تبعید محکوم شد.
این پرونده در پی مرگ دختری 22‌ساله به نام مونا که دانشجوی سال آخر رشته رایانه بود، به جریان افتاد و مادر وی ابتدا همکار دخترش به نام محمود را به عنوان قاتل معرفی کرد. این زن در شکایتش گفت: «روز حادثه دخترم از خانه بیرون رفت. نیم ساعت بعد از بازگشت به شدت بدحال شد و من سریع او را به بیمارستان رساندم، اما او فوت شد و پزشکان گفتند مونا قرص برنج مصرف کرده است. بعد از مرگ دخترم من تلفن همراه او را بررسی کردم و در آن تعداد زیادی عکس از پسری جوان که در بنگاه معاملات املاک همکار دخترم بود، پیدا کردم. بعد از آن یکی از دوستان مونا به خانه‌مان آمد. او نامه‌ای را با دست‌خط دخترم نشانم داد و گفت مونا از او خواسته است عکسی را که لای یکی از کتاب‌هایش دارد، بردارد، اما من کتاب را به آن دختر ندادم و بعد از رفتن او خودم سراغ عکس رفتم و دیدم باز هم تصویری از محمود لای کتاب است.»
این زن ادامه داد: «با اینکه شوهرم فوت شده است، دخترم هیچ مشکل روحی نداشت و روابط ما بسیار خوب بود بنابراین دلیلی ندارد مونا خودکشی کرده باشد و من فکر می‌کنم شخصی که به احتمال زیاد محمود است قرص برنج را به زور به دخترم خورانده است.»
پس از طرح این شکایت نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی استعلام شد. در این نظریه آمده بود مونا بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باخته اما آثاری در بدن وی یافت شده است که نشان می‌دهد او ساعاتی قبل از مرگ رابطه جنسی داشته ضمن اینکه کبودی‌هایی در قسمت کف و مچ پای او مشهود است و خراشیدگی‌هایی هم روی صورتش دیده می‌شود. این نظریه بر ابهام‌های مرگ دختر دانشجو افزود و باعث شد محمود به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار بگیرد.
او اتهام قتل را تکذیب کرد و گفت: «من رابطه‌ای با مونا نداشتم و در خودکشی او هم بی‌تقصیر هستم.»
در نهایت محمود به خاطر نبود مدارک از اتهام قتل عمدی تبرئه اما پرونده وی به اتهام تجاوز به عنف به متوفی و همچنین ترغیب او به خودکشی به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.
در جلسه محاکمه‌ای که روز گذشته در این خصوص تشکیل شد، مادر مونا اعلام کرد خواستار مجازات محمود است اما متهم باز هم خودش را بی‌گناه خواند و گفت: «مونا چون پدر نداشت، بعضی کارهایش را به من می‌گفت و من هم کمکش می‌کردم چون دلم برای او می‌سوخت آن عکس‌هایی هم که از من در گوشی موبایل او پیدا شده، تصاویری است که مونا خودش گرفته. او هر کجا که می‌رفتیم از من عکس می‌گرفت، حتی یک‌بار که به شمال رفته بودم، دنبالم آمد و در آنجا هم چند عکس از من گرفت. من هیچ رابطه‌ای با این دختر نداشتم و در مرگ او هم بی‌تقصیر هستم.»
در ادامه جلسه دادگاه وکیل متهم خطاب به قضات گفت: «طبق قانون خودکشی جرم محسوب نمی‌شود بنابراین جرمی هم تحت عنوان معاونت در خودکشی وجود ندارد بنابراین موکلم بی‌گناه است و خواستار تبرئه او هستم.»
در پایان این جلسه هیات قضات وارد شور شدند و چون مدرکی که دال بر تجاوز محمود به دختر دانشجو باشد وجود نداشت این پسر را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.