عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

رکورد گینس در طولانی ترین بوسه

زن و شوهر تایلندی اکاچای و لاکسانا تیرانارات ( Ekkachai and Laksana Tiranarat ) پس از نگه داشتن لب های خود به مدت ۴۶ ساعت و ۲۴ دقیقه برای جشن روز والنتاین در مسابقه طولانی ترین بوسه در شهر پاتایا ( PATTAY ) توانستند رکورد پیشین طولانی ترین بوسه جهان را بشکنند.




اکاچای و لاکسانا تیرانارات :: Ekkachai and Laksana Tiranarat
به این زن و شوهر تایلندی یک انگشتر با نگین الماس به ارزش ۱۰۱۶ یورو و یک جایزه نقدی ۲۰۳۲ یورویی داده شد.
بنابر قوانین گینس آنها می توانستند نوشیدنی بنوشند ولی نباید از آغوش هم بیرون می آمدند و همچنین آنها نمی توانستند بنشینند یا بخوابند.

زور بازوری یک زن رو ببین +عکس

در تصویر اول سربازان آمریکایی در حال تمرین و در تصویر دوم یک زن روستایی اهل لیتوانی دیده میشود.

     
ادامه مطلب ...

معمر قذافی دستگیر شد


معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی دستگیر شد . شورای انتقالی لیبی ضمن تایید این خبر گفت قذافی بعد از تصرف شهر سرت توسط انقلابیون دستگیر شده است .

انقلابیون می گویند قذافی در حال فرار از شهر سرت با کاروان همراهش بود که مورد حمله هوایی ناتو قرار گرفت و سپس در حالی که مجروح شده بود توسط انقلابیون دستگیر شد .

.....

شبکه خبری العربیه لحظاتی پیش در خبری اعلام کرد که معمر قذافی رهبر سابق لیبی در شهر سرت دستگیر شده است .

به گزارش «تابناک» ، العربیه این خبر را به نقل از فرماندهانی که در عملیات تصرف سرت حضور داشته اند ، نقل کرده است .

یورور نیوز هم اعلام کرد که قذافی پس از مجروح شدن ، دستگیر شده است . خبرگزاری های دیگر هم چون رویترز نیز به نقل از مقامات شورای انقلابی لیبی این خبر را تایید کره اند .

بر این اساس معمر قدافی پس از مجروح شدن از ناحیه هر دو پا با آمبولانس راهی بیمارستان شده است . بنا بر گزارش ها قذافی به شدت مجروح شده است . با این حال برخی از منابع از  جمله شبکه خبری الجزیره از کشته شدن قذافی خبر داده اند .

هنوز از سرنوشت سیف الاسلام قذافی خبری منتشر نشده است . هم اکنون در لیبی مردم  در حال جشن و شادی هستند. در شهر سرت صدای ممتد بوق ماشین های نظامی و غیر نظامی شنیده میشود. تیراندازی هوایی نیز از جمله دیگر اقدامات مردم سرت برای شادی از شنیدن خبر کشته شدن قذافی است

پیش از این نیز خبرگزاری ها از کشته شدن ابوبکر یونس جابر ، رئیس ستاد ارتش قذافی خبر داده بودند

عشق دختر همسایه به بهانه جنگ خروسها

عشق دختر همسایه به بهانه جنگ خروسها


 عکس   عشق دختر همسایه به بهانه جنگ خروسها


وطن امروز: خروس‌های ۲ پسر همسایه بهانه‌ای شدند تا آنان به خاطر علاقه به یک دختر با هم دعوای خونینی داشته باشند.

وقتی ۲ خروس با هم درگیر شدند و همدیگر را زخمی کردند راز رقابت پنهان در عشق به دختر همسایه فاش شد.

ادامه مطلب ...

تصاویر فوق العاده از اراده عظیم انسان برای لاغر شدن

چرا که خواستن توانستن است؛ حالا چه با تحمل فشار و انجام تمرینات سخت، رژیم های غذایی مناسب و چه با تشویق و جایزه، ولی آنچه مسلم است حاصل آن چیزی جز محک زدن نیروی اراده در تحقق انگیزه ای بزرگ
برای تضمین سلامتی و داشتن اندامی متناسب و دلخواه نخواهد بود


ادامه مطلب ...

تصاویر زیبای شیر دادن یک شامپانزه به توله ببر

تصاویر زیبای شیر دادن یک شامپانزه به توله ببر



در طبیعت گاهی صحنه هایی دیده می شود که قبول آن چندان آسان نیست. یکی از این موارد که میلیونها کاربر وب شیفته خود کرده است در باغ وحش "ساموت پراکان" در پایتخت تایلند به ثبت رسیده است.
براساس گزارش لاستمپا، در این تصاویر، یک شامپانزه همانند یک مادر خوانده یا پرستار بچه با استفاده از شیشه شیر مشغول شیر دادن به یک توله ببر 28 روزه است و هنگام شیر دادن به توله ببر به بازدیدکنندگان لبخند می زند.

ادامه مطلب ...

معروف ترین زنان که قربانی هکرها شدن + عکس

هکرها بر این باورند که لذتی که در هک کردن است در هیچ کار دیگری نیست! از نظر آنها به سرقت بردن اطلاعات دیگران به ویژه از نوع خصوصی بسیار هیجان انگیز است! و صد البته بسیاری وقت ها پول هم به ارمغان می آورد چه از طریق اخاذی از فرد قربانی یا فروش اطلاعاتش به مجلات زرد.
به گزارش تکناز  این هیجان برای هکرها وقتی چند برابر می شود که سراغ افراد مشهور و نامدار می روند، افرادی که داشتن اطلاعات از زندگی خصوصی شان برای هکرها و غیرهکرها جالب و هیچان انگیز است.

در این گزارش با خانم های مشهوری آشنا می شوید که قربانی هکرهای ناجوانمرد شده اند.

ادامه مطلب ...