عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

مراسم پرتاب کودکان در هند !+ عکس

مراسم پرتاب کودکان در هند !+ عکس


اهالی یک روستای هندی بیش از700 سال است که در یک مراسم خطرناک نوزادن خود را به زمین پرتاب می کنند.
به گزارش تکناز ، ساکنان روستای هندی (Harangal) در رسم و رسومی عجیب بیش از 700 سال است که برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن نوزدان خود، آنها را به زمین می اندازند.

اهالی روستا انجام این مراسم را علاوه بر مطمئن شدن از سالم بودن نوزاد، به فال نیک می گیرند. بنا به این گزارش، ساکنین هندی این روستا، کودکان را از روی یک دیوار بلند به زمین می اندازند و در زیر این دیوار 18 نفر با در دست داشتن پتو این نوزاد را گرفته و سپس آن نوزاد را به والدینش تحویل می دهند.



ادامه مطلب ...

مرگبارترین سوانح هوایی جهان

مرگبارترین سوانح هوایی جهان


حادثه در جزایر قناری
در ۲۷ مارس ۱۹۷۷ میلادی بمبی در فرودگاه «گرن کاناری» در جزایر قناری کشور اسپانیا منفجر شد. این بمب خسارت چندانی به بار نیاورد اما سبب شد که مسئولین فرودگاه با اعلام توقف عملیات پروازی از سایر پرواز‌ها خواستند که در فرودگاه «تنریف» در شمال این جزیره تنریف فرود بیایند. در این ساعات مه شدیدی در فضا وجود داشته و باعث شده بود که دید افراد شدیدا کاهش پیدا کند.

دو هواپیمای بوئینگ ۷۴۷، یکی متعلق به خطوط هوایی هلند و دیگری خطوط هوایی «پان آمرکین» از جمله پروازهایی بودند که ناچارا به این فرودگاه منتقل شده بودند. در این میان و در ساعت ۱۷: ۵ دقیقه هر دو هواپیما برای پرواز به سمت یک باند حرکت می‌کنند. برج مراقبت به پرواز هلندی اجازه پرواز داده و همزمان به دلیل نبود دید کافی به پرواز پان آمریکن نیز اجازه پرواز می‌دهد.

پرواز هلندی از زمین برخاسته اما قبل از اینکه به اندازه کافی از زمین فاصله بگیرد دم آن با بخش بالایی پرواز پان آمریکن برخورد کرد که موجب سقوط خود هواپیما و انفجار در هواپیمای آمریکایی شد. ۲۴۸ مسافر در پرواز خط هوایی هلند و ۳۳۵ نفر از ۳۹۶ خدمه و مسافران پرواز پان آمریکن کشته شدند.

ادامه مطلب ...

زن نژاد پرست درهواپیما

زن نژاد پرست درهواپیما
این ماجرا در خط هوایی tam اتفاق افتاد

یک زن تقریباً پنجاه ساله ی سفید پوست به صندلی اش رسید

و دید مسافر کنارش یک مرد ساهپوست است با لحن عصبانی مهماندار پرواز را صدا کرد

مهماندار از او پرسید “مشکل چیه خانوم؟”

زن سفید پوست گفت:
“نمی توانی ببینی؟به من صندلی ای داده شده که کنار یک مرد سیاهپوست است
من نمی توانم کنارش بنشینم، شما باید صندلی مرا عوض کنید!”

مهماندار گفت: “خانوم لطفاً آروم باشید، متاسفانه تمامی صندلی ها پر هستند،
اما من دوباره چک می کنم ببینم صندلی خالی پیدا می شود یا نه”

مهماندار رفت و چند دقیقه بعد برگشت و گفت: “خانوم، همانطور که گفتم تمامی صندلی ها در این قسمت اقتصادی پر هستند، من با کاپیتان هم صحبت کردم و او تایید کرد که تمامی صندلی ها در دسته اقتصادی پر هستند، ما تنها صندلی خالی در قسمت درجه یک داریم”

و قبل از اینکه زن سفید پوست چیزی بگویید مهماندار ادامه داد: “ببینید، خیلی معمول نیست که یک شرکت هواپیمایی به مسافر قسمت اقتصادی اجازه بدهد در صندلی قسمت درجه یک بنشیند، با اینحال، با توجه به شرایط، کاپیتان فکر می کند اینکه یک مسافر کنار یک مسافر افتضاح بنشیند ناخوشایند هست.”

و سپس مهماندار رو به مرد سیاهپوست کرد و گفت:

“قربان این به ای معنی است که شما می توانید کیف اتان را بردارید
و به صندلی قسمت درجه یک که برای شما رزرو نموده ایم تشریف بیاورید…”

تمامی مسافران اطراف که این صحنه را دیدند شوکه شدند و در حالی که کف می زدند از جای خود قیام کردند

خرید و فروش پاره تن به نرخ نیاز + تصاویر

خرید و فروش پاره تن به نرخ نیاز + تصاویر


بازار خرید و فروش پاره تن مثل گذشته داغ داغ است. مخصوصا حالا که داروهای خارجی بیماران دیالیزی کمیاب و گران شده و جسته و گریخته نارضایتی‌هایی از داروهای جایگزین تولید داخل به گوش می‌رسد.

به گزارش «تابناک»، چه قبول کنیم و چه در صدد رد قضیه بر بیاییم، فشار مشکلات اقتصادی بر دوش برخی اقشار جامعه سنگین شده است و برخی عوامل دیگر هم به یاری این مشکلات شتافته‌اند و فضایی را پدید آورده‌اند که بر پایه آمار، بیش از ۹۵ درصد پیوندهای کلیه، به صورت فروش عضو باشد. آن هم توسط فروشندگانی که بیش از نیمی از آن‌ها، ۲۵ یا ۲۶ ساله هستند و به تازگی از سن رشد عبور کرده‌اند.

این در حالی است که رشد بیماریهای کلیوی در کشور به ۲۰ درصد رسیده است و به این ترتیب، سیل افراد محتاج به پول از یک سو و نیازمندان دریافت عضو از سوی دیگر، بزرگ‌ترین عامل راه اندازی بازار سیاهی شده است که در آن برخی افراد پاره تنشان را به فروش می‌رسانند تا شاید بتوانند با مبلغ کسب کرده، گرهی از زندگیشان باز کنند؛ حتی اگر این کار به قیمت ناقص شدن همیشگی تا پایان عمر تمام شود.

این در حالی است که بر اساس قانون، خرید و فروش اعضای بدن در کشورمان ممنوع است، اما مثل بسیاری از نقاط دنیا که خود را به اجرای بیانیه استانبول متعهد می‌دانند، مسئولان ما نیز توفیق زیادی در اجرای این قانون نداشته‌اند و اینجاست که وقتی گذرتان به خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های دور و اطراف بیمارستانهای تخصصی می‌افتد، انبوه آگهی‌های متقاضیان فروش و حتی خرید کلیه با معرفی گروه خونی چشمتان را خراش می‌دهد.

ادامه مطلب ...

قهرمان کشتی آزاد جهان ، سمبوسه فروش شد

قهرمان کشتی آزاد جهان ، سمبوسه فروش شد


کشتی گیر افتخار آفرین دزفولی, دارنده عنوان های قهرمانی در مسابقات جهانی ترکیه و مجارستان به دلیل فقر مالی به سمبوسه فروشی روی آورده است.




مجتبی مرادی ‘  دلیل این اقدام را فقر شدید مالی عنوان کرد.
وی گفت که برای تامین هزینه های زندگی و نیز اردوهای اعزامی ناگزیر استکه کار کند و بدلیل نبود کار مناسب مجبور شده تا دست به سمبوسه فروشی بزندو مخارج زندگی خود را از این طریق تامین کند.
مرادی گفت: حدود ۵ سال است که به طور متوالی برای دزفول مقام جهانی وکشوری می آورم و در سال ۹۰ مقام سوم کشتی آزاد جهان در مجارستان را کسبکردم که در این خصوص از سوی تربیت بدنی تنها ۸ میلیون ریال و شهرداری ۵میلیون ریال تاکنون به من کمک شده است.
وی افزود: این در حالی است که برای اعزام در هر یک از اردوهای تیم ملی به تهران حداقل دو میلیون ریال باید هزینه کنم.
مرادی گفت: پدر پیری دارم که ۹ سال است به دلیل درد شدید کمر و زانوخانه نشین شده و من و برادر دانشجویم برای تامین مخارج زندگی در میدان بارفروشان دزفول سمبوسه فروشی می کنیم.
وی افزود: به دلیل فقر مالی از ادامه تحصیل باز مانده ام که با تلاشتربیت بدنی دزفول مجددا برای اخذ دیپلم ادامه تحصیل می دهم, لیکن برایراهیابی به دانشگاه با مشکل مالی روبرو هستم.
این کشتی گیر مدال آور دزفولی خاطر نشان کرد که ۱۸ سال از عمرم می گذردشغل مناسبی برای تامین هزینه های خانواده ام ندارم این در حالی است که یکورزشکار باید از مکمل های پروتئینی و تقویتی استفاده کند و از وسایل موردنیاز برای تمرین بهره ببرد, لیکن بدلیل مشکل مالی قادر به تامین آنها نیستم .

هواپیما با خلبان مرده به زمین نشست

هواپیما با خلبان مرده به زمین نشست


خلبان هواپیمای مسافربری در طول پرواز بر اثر حمله قلبی جان باخت اما هواپیما به سلامت به زمین نشست.


به گزارش رویترز شرکت هواپیمایی جمهوری چک اعلام کرد یک هواپیمای مسافربری این شرکت با آنکه خلبانش در طول مسیر پرواز بر اثر حمله قلبی جان باخت با فرود اضطراری در پراگ، به سلامت به زمین نشست.این هواپیما با چهل و شش سرنشین در حال پرواز از ورشو به پراگ بود که با هدایت کمک خلبان خود به سلامت به زمین نشست.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه خود اعلام کرد متاسفانه تلاش برای نجات جان خلبان، موثر نبود و او در بین راه جان باخت.

تجاوز به نیلوفر ۹ ساله در بیابان های اطراف مشهد

تجاوز به نیلوفر ۹ ساله در بیابان های اطراف مشهد



مرد شیطان صفت که دختر 9 ساله ای را قربانی نیت شوم خود کرده بود تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

راز این جنایت سیاه همزمان با شکایت پدرو مادر نیلوفر کوچولو در کلانتری 20 مشهد فاش شد. آنها در شکایت خود گفتند: امروز مردی دخترمان را در خیابان ربوده و او را در بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار داده است. پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به تحقیق از نیلوفر کوچولو پرداختند.
دخترک که دچار وحشت شده بود گفت: ظهر بعد از تعطیل شدن مدرسه راهی خانه مان شدم. در یک کوچه خلوت خودروی پیکانی کنارم توقف کرد و راننده آدرسی را پرسید. چند بار مسیر را به او نشان دادم اما مرد راننده متوجه نشد و خواست سوار ماشین شوم و او را راهنمایی کنم. وقتی سوار شدم او به سرعت از محل دور شد و به سمت بیابان های حاشیه شهر گریخت. مرد شیطان صفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در نزدیکی مدرسه مان رها کرد.
پس از این شکایت مشخصات خودروی مرد شیطان صفت به گشتی های پلیس اعلام شد تا با مشاهده مرد تیهکار او را دستگیر کنند.