عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

خانه تکانی برای عید نوروز ۹۲

برای یک خانه تکانی آسان و بدون مواد شوینده به پیشواز عید نوروز ۹۲ بروید. برق انداختن پنجرها با سرکه را امتحان کنید.

درخشندگی پنجرها با سرکه
اسید استیک موجود در سرکه به طور موثر می تواند چربی ها و جرم های انواع سطوح را برطرف سازد و دیگر لازم نیست برای این کار از انواع مواد شوینده شیمیایی و سمی استفاده نمایید.علاوه بر این، اسید استیک هم چنین مانع از رشد کپک ها و باکتری ها می شود و از این رو سرکه از بروز آلودگی ها نیز بر روی سطوح جلوگیری می کند و سطوح برای مدت طولانی براق و تمیز باقی می مانند. از این رو استفاده از سرکه برای نظافت اکثر قسمت ها و سطوح ها توصیه می شود اما پنجره ها یکی از مهم ترین قسمت هایی هستند که با کمک سرکه می توانند بدرخشند و برق بزنند.

ادامه مطلب ...

سریال هفت سین

 عکس   سریال هفت سین

مدیر شبکه تهران به همراه محمدرضا معصوم‌زادگان از پشت صحنه سریال «هفت سین» بازدید کردند.

سعید مقیسه مدیر شبکه تهران و محمدرضا معصوم زادگان مدیر گروه فیلم وسریال این شبکه با حضور سر صحنه سریال «هفت سین» به کارگردانی یدالله صمدی از نزدیک در جریان تولید این مجموعه قرار گرفتند. مدیر شبکه تهران در گفت‌وگو با صمدی و مجری طرح پروژه از روند تصویربرداری «هفت سین» اظهار رضایت و از تلاش گروه برای رساندن این مجموعه به پخش نوروزی قدردانی کرد.

ادامه مطلب ...

طرز تهیه دسر تیرامیسوی خانگی

عکس   طرز تهیه دسر تیرامیسوی خانگی


این دسر خوشمزه اگرچه در کافی شاپ ها, سوپر مارکت ها و به تازگی هم توسط یکی از کارخانه های تولید مواد غذایی لبنی, تولید می شود اما در منزل هم می توانید آن را تهیه کنید.

ادامه مطلب ...