عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

آموزش تهیه کیک سرد

 عکس   آموزش تهیه کیک سرد

مواد لازم:

بیسکوییت ساده…..۲بسته
شیر…..۲ لیوان
شکر…..۱ لیوان
زرده تخم مرغ…..۲عدد
پودر کاکائو…..۲ قاشق غذا خوری
شکلات تخته ای…..۱۰۰گرم
خامه…..نصف لیوان
پودر ژلاتین…..۱۵گرم
آب سرد…..نصف لیوان
نشاسته ذرت….. ۱قاشق غذاخوری  

ادامه مطلب ...

ترسناک ترین رستوران دنیا +عکس

برخی افراد عاشق هیجانند ولی به نظر من هیجان نیست که ما را به وجد می آورد بلکه ترس است. کمی فکر کنید! تا به حال سقوط آزاد داشته اید؟ (مثل بانجی جامپینگ)، سوار قطار های وحشت شده اید؟ چه چیزی شما را عاشق این گونه هیجانات کرده؟ به نظر من فقط ترS 

 عکس   ترسناک ترین رستوران دنیا +عکس 

 

ادامه مطلب ...

دختری که عکسش پربیننده ترین در گوگل شد!! + عکس

عکس بلقیس دختر علی عبدالله صالح رئیس جمهور مادام العمر یمن در روزهای اخیر در فضای مجازی انتشار گسترده ای یافته است. بررسی انجام شده حاکی از آن است که تصویر وی در سایت جستجوگر گوگل به عنوان پربیننده ترین عکس عربی شناخته شده است.
 

 

 

 

 

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال تبریز در مه +آهنگ ریحان

دانلود تیتراژ ابتدایی سریال تبریز در مه با صدای سالار عقیلی و علی خدایی و همچنین دانلود آهنگ ریحان به زبان ترکی همراه با متن شعر… 

 عکس   دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال تبریز در مه +آهنگ ریحان

 

پسورد : www.Funiha.com 

متن شعر

داغلار قیزی ریحان ریحان ریحان
***
پارلاق دان اولدوزی ریحان ریحان
***
عالم سنه حیران حیران حیران
***
نه قشنگ سن ای قیز…گول چیچک سن ای قیز
***
بیر دانا سان ای قیز…دوردانا سان ای قیز
***
گوزللر گوزلی ریحان ریحان…سودانین ازلی ریحان ریحان
***
عالم سنه حیران حیران حیران…نه قشنگ سن ای قیز
***
گول چیچجه سن ای قیز… بیر دانا سان ای قیز…دوردانا سان ای قیز
***
زیل قارا دیر گوزون ریحان ریحان… بالدان شیرین سوزون ریحان ریحان
***
عالم سنه حیران حیران حیران… نه قشنگ سن ای قیز… گول چیچجه سن ای قیز… بیر دانا سان ای قیز… دوردانا سان ای قیز

 

 

زندگی مردی با ۳۹ همسر در ساختمانی یکصد اتاقه

 عکس   زندگی مردی با 39 همسر در ساختمانی یکصد اتاقه 

بدون شک زیونا چانا بزرگترین خانواده دنیا را دارد .

او به همراه ۳۹ همسر و ۹۴ فرزند و۱۴ عروس و ۳۳نوه اش در یک خانه بزرگ زندگی میکند .البته لفظ ساختمان شاید برای توصیف آن بهتر باشد چون این منزل چهار طبقه بیش از یکصد اتاق دارد و در مرکز دهکده باکتوانگ در ایالت میزورام هندوستان قرار گرفته است .آقای چانا به روزنامه سان گفت :من از اینکه بنده خاص خدا بوده ام خوشحالم و او مسئولیت نگهداری از افراد زیادی را به من  داده است .من از اینکه ۳۹ همسر دارم و بزرگترین خانواده جهان را اداره می کنم خوشحالم.اداره این اردوگاه بزرگ به انضباط نظامی نیاز دارد و زاتیانگی مسن ترین همسر چانا وظیفه نظم و ترتیب دادن به امور این منزل بزرگ و شست و شو، پخت وپز و تمیز کردن را برعهده دارد . برای یک وعده غذای این عده بیش از ۳۰ مرغ ،شصت کیلو سیب زمینی و ۱۰۰ کیلو برنج نیاز است .آقای چانا سابقه ازدواج با ده زن در یک سال را هم دارد و همیشه جوان ترین زن با اوزندگی می کند و سایر زنان باید در سایر اتاقها  و طبقات منزل باشند.رینکمینی یکی اززنان او که ۳۵ سال دارد چانا را خوش تیپ ترین مرد دهکده می داند .او ۱۷ سال قبل و پس از نامه ای که از چانا برای دعوت به زندگی مشترک دریافت کرد به عقد او درآمد.چانا با وجود اداره این تعداد همسر باز هم به فکر ازدواج است و در تدارک سفری به آمریکا برای ازدواجی جدید در آنجاست.


مردان هوسران در دخمه شیطانی

مردان هوسران وقتی پا در دخمه پنهان زن خیابانی ‌گذاشتند خود را در برابر گروگانگیر شمشیرزن دیدند. طعمه‌های این زن و شوهر توطئه‌گر پس از اینکه تسلیم همه خواسته‌های آنان می‌شدند از ترس آبروریزی سکوت می‌کردند.

قدس: همسایه‌های آپارتمان شماره ۲۰۳۵ هر روز شاهد رفت‌و‌آمد‌های مرموز مردان زیادی به خانه زن و شوهر جوان بودند. هیچ‌کس نمی‌دانست پشت این دخمه پنهان چه رازی نهفته است.این زوج جوان به تازگی به این آپارتمان اسباب‌کشی کرده بودند و هیچ‌کس شناختی از آنان و اینکه چه توطئه‌هایی در این دخمه پنهان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد نداشتند.گاهی دیده می‌شد زن جوان با مردان مختلفی به این خانه می‌رود و پشت سرشان شوهر این زن با رفتار مرموزی وارد می‌شد.

ادامه مطلب ...