عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

داستان از یک زن و شوهر در خلوت شب

 مرد- بخور، یه ذره بخور دیگه

زن- نه دوست ندارم، حالم بد میشه

مرد- بخور، به خدا تمیزه تازه شستمش

زن- میگم دوست ندارم، اصرار نکن

مرد- حالا تو بخور، اگه بخوری من حال میکنم

زن- اگه نخورم چی؟

 

اگر مایل به خواندن این مطلب جالب بودید به ادامه مطلب بروید

مرد- بخور، یه ذره بخور دیگه

زن- نه دوست ندارم، حالم بد میشه

مرد- بخور، به خدا تمیزه تازه شستمش

زن- میگم دوست ندارم، اصرار نکن

مرد- حالا تو بخور، اگه بخوری من حال میکنم

زن- اگه نخورم چی؟

مرد- د بخور دیگه، این همه واسش توی حموم زحمت کشیدم که تمیز شه تا تو بخوریش، تو بخور، جای دوری نمیره، بخور عزیزم

زن- خوب آخه بدم مییاد، چندشم میشه، اصلا از تصور اینکه بزارمش توی دهمن حالم بد میشه، میترسم دلم درد بگیره آخه

مرد- نه نترس، اولش اینطوری، یه خورده که بخوری عادت میکنی، بیشتر زنها میخورن چرا چیزیشون نمیشه پس؟

زن- غلط کردن بقیه زنها، من با بقیه فرق دارم

مرد- حالا تو هم بخور که مثل بقیه بشی، آفرین خوشگلکم. بخور عزیزم

زن- اگه یک کمی نمک بهش بزنی شاید بخورم.

مرد- چشم عزیزم نمک هم میزنم، بیا اینم نمک

زن- ببین میدونی چیه من اصلا دلم بر نمیداره بخورم. بیا و از خیرش بگذر،من بخورش نیستم، بابا صد دفعه گفتم به جای کله پاچه حلیم درست کن صبحانهبخوریم. خوب خوشم نمییاد. میگی چیکار کنم.

مرد- اصلا نمیخوری نخور همش رو خودم میخورم. گشنه که بمونی حالیت میشه یه من دوغ چقدر پنیر مید

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

جالب بود

خودم سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

بی مزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد