عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

اقدام عجیب کارگردان ایتایایی؛ خودکشی در بیمارستان!!



مونیچلی 95 ساله که این اواخر از عوارض برآمده از بیماری سرطان پروستات رنج می‌برد، برای جراحی در بیمارستان جیووانی رم بستری شده بود اما به ناگاه...

ماریو مونیچلی کارگردان ایتالیایی در اقدامی عجیب با پرت کردن خود از پنجره بیمارستانی که در آن بستری بود، به مرگ سلام گفت!
شبکه ایران: «ماریو مونیچلی» کارگردان نامدار ایتالیایی که تعدادی از مشهورترین آثار سینمایی این کشور را تولید کرده، با خودکشی از پنجره بیمارستانی در رم ، به زندگی خود خاتمه داد.
مونیچلی 95 ساله که این اواخر از عوارض برآمده از بیماری سرطان پروستات رنج می‌برد، برای جراحی در بیمارستان جیووانی رم بستری شده بود اما به ناگاه و در اقدامی عجیب خود را از پنجره بیمارستان به پایین پرت کرده و برای همیشه چشم از جهان فروبست.
مونیچلی که شماری از آثار جاودانه سینمای ایتالیا و از جمله «جنگ بزرگ» را کارگردانی کرده بود دو بار در سالهای 1963 و 1965 برای سناریوی فیلم‌های «آی کمپانی/بنیانگذار» و «کازانووا 70» نامزد دریافت اسکار شده بود.
مونیچلی» در سال 1991 جایزه شیر طلای افتخاری ونیز را برای یک عمر دستاورد سینمایی کسب کرد. وی در سال 1982 با فیلم «دوستان من 2» خرس نقره‌ای جشنواره برلین را برای بهترین کارگردانی گرفت. وی دوبار دیگر در سال‌های 1957 و 1976 این جایزه ارزشمند را به‌دست آورد. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد