عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

فال امروز شما دوشنبه ۰۶ دی ۸۹

 

فال امروز شما دوشنبه ۰۶ دی ۸۹- www.2hol.com

فروردین:شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می‌کنند، ‌احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها کناره گیری کنید. اما این حساسیت بیش از حد شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می‌کنید چقدر آسیب پذیر هستید!
حافظ:به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند   چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ   کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی

 

اردیبهشت:
امروز شاید برایتان سخت باشد که زندگی عادی هر روزه خود را داشته باشید، و به نظر می‌رسد این میان یک چیزی غلط است. خوشبختانه، این ناراحتی کوچک شما باعث می‌شود که وظایف ناتمامی ‌را که کنار گذاشته بودید به پایان برسانید. با کمی‌کمک از طرف دوستان، می‌توانید ناراحتی‌هایتان را در کار تخلیه کنید، به جای اینکه همیشه در میان کارهای ناتمام خود بمانید.
حافظ:
تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند      به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک
به چشم خلق عزیز جهان شود حافظ   که بر در تو نهد روی مسکنت بر خاک
تعبیر:ایمان به خداوند و خانواده، روزگار را برای تو با نشاط و لذت بخش می سازد. در برابر حوادث صبور باش و به خداوند و دوستانت تکیه کن تا امیدوارتر به مقابله با مشکلات بشتابی
خرداد:
خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه بدلیلی نامزدی و یا روابط احساسی خود را بهم می زنند چون با چشم بازتر و اندیشه های جدید، راه واقعی زندگیشان را دنبال میکنند و بموقع نیز عمل کرده اند. دلتنگی و افسردگی بعضی پدر و مادرها سبب شده فضای خانواده دلگیر جلوه کند، این گروه باید با تلقین و امید به آینده روشنی که برخلاف نظرشان در پیش است را به خانه بیاورند.
حافظ:مکن به نامه سیاهی ملامت من مست     که آگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت
قدم دریغ مدار از جنازه حافظ   که گر چه غرق گناه است می‌رود به بهشت
تعبیر:روزگار روی خوش به تو نشان خواهد داد. زندگی را سخت نگیر و ناامید نباش. عاقبت هر خزان بهار است و سرسبزی و طراوت زندگی تو را سرشار از خوشی و سرور می کند
تیر:
شما همیشه در میهمانی ها گل سر سبد هستید و حالا ممکن است این میهمانی به خصوص و با شکوه در خانه خودتان برگزار شود! افرادی را به منزلتان دعوت نمایید که ارزش دوستی را برای شما دارند.
حافظ:ز بخت خفته ملولم بود که بیداری   به وقت فاتحه صبح یک دعا بکند
بسوخت حافظ و بویی به زلف یار نبرد   مگر دلالت این دولتش صبا بکند
تعبیر:با امید به خدا کارهایت آسان و هموار می شود. بهتر است که ناامید نباشی. اراده ی خود را محکم کن. به امید کمک دیگران ننشین و فریب ریاکاران را نخور. عقل خود را به کار گیر.

مرداد:
همواره این مثل معروف را به یاد آورید: زمانی که دوستانتان پشت سرتان حرف میزنند، حتم داشته باشید که در مسیر صحیحی در حال حرکت و پیشروی هستید. بهتر است به مکانهایی بروید که جو اجتماعی مناسبی برای خیالپردازی های شما وجود داشته باشد.
حافظ:من چو گویم که قدح نوش و لب ساقی بوس   بشنو از من که نگوید دگری بهتر از این
کلک حافظ شکرین میوه نباتیست به چین   که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
تعبیر:اگر تلاش بیشتری داشته باشی حتماً به آرزوی خود می رسی. با دوستان با تجربه مشورت کن تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. در امر زندگی با دقت نظر بیشتری بپرداز و همه ی جوانب را بسنج.


شهریور:

توانایی بزرگ و حتی شگفت انگیزی در وجود شما، آن هم به گونه ای ذاتی، نهاده شده است. شما میتوانید روی آدمها، تاثیر فوق العاده ای بگذارید و در این حال، طرف مقابل، به دشواری قادر خواهد بود، رو در روی شما بایستد.
حافظ:بیا که هاتف میخانه دوش با من گفت   که در مقام رضا باش و از قضا مگریز
میان عاشق و معشوق هیچ حال نیست   تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.

مهر:باید در بسیاری از این کارها تجدید نظر کرد همسر چون همیشه در کنار شماست و شما را در این زمینه یاری خواهد داد مشروط بر اینکه اشتباهات خود را پذیرا باشید.
حافظ:روی زرد است و آه دردآلود    عاشقان را دوای رنجوری
بگذر از نام و ننگ خود حافظ   ساغر می‌طلب که مخموری
تعبیر:با تظاهر و ریا نمی توان به جایی رسید. در هر کاری صداقت لازمه ی کار است. بهتر است اول نقائص خود را برطرف سازی و سپس محکم و استوار به دنبال هدف خود بروی. جوانب کار را بسنج و به خود مغرور نباش تا اشتباهی از تو سر نزند.
آبان:امروز برای تصمیم گیریهای مهم و حیاتی، روز مهمی برای شماست. فرصت کمیابی را بدست آورده اید که باید بتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. از بعضی از دوستان نیز میتوانید کمک بگیرید تا نیرومندتر گام بردارید.
حافظ:مکن به نامه سیاهی ملامت من مست     که آگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت
قدم دریغ مدار از جنازه حافظ   که گر چه غرق گناه است می‌رود به بهشت
تعبیر:روزگار روی خوش به تو نشان خواهد داد. زندگی را سخت نگیر و ناامید نباش. عاقبت هر خزان بهار است و سرسبزی و طراوت زندگی تو را سرشار از خوشی و سرور می کند


آذر:
شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.
حافظ:
ز شوق نرگس مست بلندبالایی    چو لاله با قدح افتاده بر لب جویم
بیار می که به فتوی حافظ از دل پاک   غبار زرق به فیض قدح فروشویم
تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون تفکر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به فردا نینداز

دی:
شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.
حافظ:چشم تو خدنگ از سپر جان گذراند   بیمار که دیده‌ست بدین سخت کمانی
چون اشک بیندازیش از دیده مردم   آن را که دمی از نظر خویش برانی
تعبیر:بخت و اقبال مساعد همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. با کمی تلاش می توانی آرزوهای خود را تحقق بخشی. در روزگار خوشی و سرور، خودبین و خودپسند نباش و به دیگران نیز بیندیش. خداوند را شاکر و سپاسگزار باش و قدر نعمت های او را بدان


بهمن :

اگرچه امروز به مشتاقی روزهای قبل نیستید، اما فرصتی پیش می‌آید که همه چیز به روال همیشگی خود برگردد. اکنون، حداقل،‌ می‌توانید احساس کنید که تغییری از گوشه و کنار دارد بوجود می‌آید. به جای اینکه بایستید و ببینید که بعدا چه اتفاقی می‌افتد،‌  شروع کنید و برنامه‌ای بریزید که ببینید در آینده چه کار می‌خواهید بکنید.
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب      از سر تعظیم بر خاک جناب انداختی
نصره الدین شاه یحیی آن که خصم ملک را   از دم شمشیر چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور


اسفند:
امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.
بهمن: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط  داشتن شرط عقل است.
حافظ:
باده با محتسب شهر ننوشی زنهار   بخورد باده‌ات و سنگ به جام اندازد
حافظا سر ز کله گوشه خورشید برآر   بختت ار قرعه بدان ماه تمام اندازد
تعبیر:تلاش روزانه و دعای سحرگاه، کلید پیروزی است. از خود گذشتگی و اعتماد به نفس داشته باش. با دوستان خود، با احتیاط رفتار کن و ریاکاران را از خود دور کن. راه تو به موفقیت ختم می شود.

پستهای مرتبط :

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد