عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

دوقلوهای «ماریا کری» به دنیا آمدند

 

ماریا کری و نیک کانن در آستانه سومین سالگرد ازدواجشان ، صاحب یک فرزند دختر و یک فرزند پسر شدند. 

ماریا کری و نیک کانن در آستانه سومین سالگرد ازدواجشان ، صاحب یک فرزند دختر و یک فرزند پسر شدند. 
به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از اسکای نیوز ، بنا به گفته سیندی برگر ، نماینده ماریا کری ، این خواننده و سوپر استار مشهور روز شنبه، در یکی از بیمارستانهای لس آنجلس، دوقلوهای خود را بدنیا آورد. 
نوزاد دختر که ۲.۳۵ کیلوگرم وزن و ۴۵.۷ سانتی متر قد داشت ، دقایقی پیش از برادرش متولد شد. وزن نوزاد پسر ۲.۴۴ کیلوگرم و قد او ۴۸.۳ سانتی متر بود. 
کری و کانن هنوز نامی برای فرزندان خود انتخاب نکرده اند. 
کانن با ماشین رولز رویس خودش ، کری را به بیمارستان برد . بنا به گفته برگر ، کری که قبلا" یکبار با گمان اینکه زایمانش نزدیک است، به بیمارستان رفته بود اما متوجه شده بود که اشتباه کرده است ، اینبار نیز فکر می کرد همان اشتباه گذشته را مرتکب شده و به همین دلیل در هنگام انتقال به بیمارستان کاملا" آرام بود . 
اما کانن ۳۰ساله آنقدر نگران و مضطرب بود که اشتباها" به بخش دیگری رفته بود و یکی از پرستاران او را به بخش زایمان هدایت کرد. 
بنا به گفته برگر، آنها پس از تولد فرزندانشان به یکی از آهنگهای ماریا کری با نام "ما متعلق به یکدیگر هستیم" ، گوش می کردند. 
کانن و کری که بعد از یک عشق گردبادی ، در سال ۲۰۰۷ با هم ازدواج کردند ، قرار بود روز یکشنبه سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند. 
آنها قصد داشتند ، بلافاصله بعد از ازدواجشان صاحب فرزند شوند اما ماریا کری دچار سقط جنین شد .البته آنها این موضوع را مخفی کرده بودند و سال گذشته زمانی که ماریا کری دوبار باردارشد ، آن را فاش کردند. 


مترجم: فرشته مشاور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد