عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

سرنوشت دوستی یک دختر دانش آموز با پسر جوان


سرنوشت دوستی یک دختر دانش آموز با پسر جوان

 عکس   سرنوشت دوستی یک دختر دانش آموز با پسر جوان


دوستی خیابانی دختر دانش‌آموز و پسر جوان، فرجام تلخی داشت…

هفته گذشته پسر جوانی با مراجعه به کلانتری شهرستان علی‌آباد کتول در استان گلستان، از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و به مأموران گفت: خواهرم امروز صبح طبق معمول به مدرسه رفت اما دیگر بازنگشت. تا غروب هم منتظر بازگشتش بودیم اما وقتی خبری از او نشد، چاره‌ای جز مراجعه به پلیس ندیدیم.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و مأموران تجسس برای یافتن دختر دانش‌آموز را آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از دختر گمشده نبود، روز بعد برادرش با مأموران کلانتری تماس گرفت و گفت: دقایقی قبل پسر ناشناسی با من تماس گرفت و گفت جسد خواهرم در اطراف یکی از روستاهای جنگلی منطقه رها شده است.

بلافاصله مأموران راهی محل مورد نظر شده و پیکر بی‌جان دختر نوجوان را کشف کردند.

با اعلام موضوع به قاضی جمشیدی- بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب علی‌آباد کتول- وی به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه، تحقیق برای افشای راز جنایت را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از بررسی پرینت تماس و پیامک‌های تلفنی مقتول، رد پای پسر جوانی به نام «حسین» را در این پرونده یافتند.

با کشف این سرنخ، کارآگاهان «حسین» را به دام انداخته و او در بازجویی‌ها به قتل دختر دانش‌آموز اعتراف کرد اما درباره انگیزه‌اش هیچ نگفت!

در حال حاضر نیز تحقیقات برای کشف انگیزه قتل و رفع ابهام‌ها ادامه دارد.


اخبار جنایی ایران, اخبار حوادث, اخبار روابط نامشروع, اخبار قتل, اخبار پلیسی, دوستی تلفنی دختر و پسر, دوستیهای خیابانی, رابطه خیابانی دختر و پسر, رابطه دختر و پسر, رابطه نامشروع دختر و پسر, سرنوشت تلخ, سرنوشت دوستی یک دختر دانش آموز با پسر جوان, سرنوشت دوستیهای خیابانی, قتلهای مشکوک, قتلهای معمایی, مضرات دوستیهای خیابانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد