عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

اخاذی اینترنتی دوست چتی از دختران جوان!

اخاذی اینترنتی دوست چتی از دختران جوان!



 

اخاذی اینترنتی دوست چتی از دختران جوان! |لیموترش دات نت|


شیاد اینترنتی که با فریب دختران جوان به تصاویر خصوصی آنها دسترسی پیدا و با تهدید انتشار این تصاویر از آنها اخاذی می‌کرد، به دام افتاد.

تحقیقات پلیس در این‌باره زمانی آغاز شد که دختر جوانی به نام سمیرا به دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای رفت و گفت: دوست اینترنتی‌اش از او فیلمبرداری کرده است و از وی باج‌گیری می‌کند. سمیرا به رییسی، بازپرس شعبه دوم دادسرا گفت: مدتی قبل در چت‌روم با پسری به نام سینا آشنا شدم. دوستی من و پسر جوان اوایل در حد چت کردن و وقت‌گذرانی بود و من بدون آنکه اطلاعات دقیقی از او داشته باشم به این رابطه ادامه دادم تا اینکه یک شب سینا از من خواست وب‌کم کامپیوترم را روشن کنم تا او چهره‌ام را ببیند.

من ابتدا از این کار خودداری کردم ولی وقتی سینا وب‌کم خودش را روشن و اصرار کرد تا من هم این کار را انجام دهم، مجبور شدم خواسته‌اش را عملی کنم. ظاهر سینا با تصویر ذهنی من کاملا متفاوت بود. او چهره جذابی داشت و همین موضوع باعث شد به دوستی با او ادامه دهم.

تقریبا شب‌ها همه وقتم به چت کردن با سینا می‌گذشت و وقتی به خودم آمدم که عاشق او شده بودم. سینا می‌گفت در منطقه تجریش زندگی می‌کند و دانشجوی رشته کامپیوتر است. حرف‌های پسر مورد‌علاقه‌ام باعث شد اعتماد زیادی به او پیدا کنم و هر کاری که می‌گفت انجام می‌دادم تا اینکه یک شب سینا از من خواست وب‌کم را در اتاقم بچرخانم تا او اتاقم را ببیند.

من هم که از همه جا بی‌خبر بودم این کار را انجام دادم. چند شب بعد سینا گفت به مبلغی پول نیاز دارد. من هم به او کمک کردم. فکر می‌کردم سینا چند روز بعد پولی را که قرض گرفته پس می‌دهد اما مدتی بعد از من خواست باز هم به او پول قرض بدهم.

وقتی از سینا درباره علت پول قرض گرفتن‌هایش سوال کردم عصبانی شد و گفت: هر کاری که او می‌گوید باید انجام بدهم وگرنه تصاویر خصوصی را که از من دارد، منتشر می‌کند. من هم که به شدت از حرف‌های او ترسیده بودم از ترس آبرویم هرچه پول در حسابم باقی مانده بود به حساب او واریز کردم. فکر می‌کردم با این کار سینا دست از سرم بردارد اما آن تازه شروع باج‌گیری‌هایش بود. او که از وضعیت مالی خوب پدرم اطلاع داشت، گفت: باید پول مورد نیازش را از پدرم بگیرم.

من هم که با بن بست روبه‌رو شده بودم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. اظهارات دختر جوان نشان می‌داد، جوان شیاد در مدت دوستی با او به تمام اطلاعات شخصی و خانوادگی طعمه‌اش دست یافته است. بنابراین تجسس‌ها با حساسیت زیادی آغاز شد. در نخستین گام از بررسی‌ها بازپرس پرونده به کارشناسان پلیس فتا دستور داد درباره نام کاربری که متهم به وسیله آن با دختر جوان چت می‌کرد، تحقیق کنند.

این بررسی‌ها نشان داد بر خلاف اظهارات متهم که ادعا کرده بود در منطقه تجریش زندگی می‌کند، محل زندگی او در شهرستان دلیجان است. در چنین شرایطی مخفیگاه سینا به‌طور دقیق شناسایی شد و گروهی از ماموران با اخذ نیابت قضایی به آنجا رفتند و جوان باج‌گیر را دستگیر کردند. متهم که از رویارویی با ماموران جا خورده بود ابتدا تمام ماجرا را انکار کرد اما وقتی محتویات کامپیوتر و ایمیل وی مورد بررسی قرار گرفت، مدارکی به دست آمد که او دیگر راهی برای کتمان واقعیت نداشت. با انتقال متهم به پلیس فتای تهران کاوش‌های کارشناسان در کامپیوتر وی ادامه یافت تا اینکه مشخص شد او علاوه بر سمیرا با دختران جوان دیگری نیز طرح دوستی اینترنتی ریخته و از آنها باج‌گیری کرده است.

با این حال او در جریان بازجویی‌ها فقط به باج‌گیری از سمیرا اعتراف کرد و حاضر نشد کلاهبرداری دیگری را بر عهده بگیرد. او به ماموران گفت: وقتی مدتی با سمیرا چت کردم، با حرف‌هایم توانستم اعتماد او را نسبت به خود جلب کنم. بعد از مدتی وقتی او وب‌کم کامپیوترش را برایم روشن کرد من تصاویر او را ضبط و در ادامه با تهدید انتشار تصاویرش از او اخاذی کردم. بر اساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی سایر طعمه‌هایش ادامه دارد.


اخاذی, اخاذی از دختران جوان, اخاذی از دوستان چتی, اخاذی اینترنتی, اخاذی اینترنتی از دختران جوان, اخاذی با اینترنت, اخاذی در اینترنتی, اخاذی دوست چتی از دختران جوان, اخاذی پسر جوان, اخاذی پسر جوان از دختران, اخاذی پسر جوان از دوستان چتی, اخبار, اخبار حوادث, اخبار حوادث ایران, اخبار حوادث جالب, اخبار حوادث جدید, اخبار حوادث جدید ایران, اخبار حوادث جدید ایرانی, اخبار حوادث جدید روز, اخبار حوادث جدید و جالب, اخبار حوادث جدید و جالب ایران, اخبار حوادث جدید و جالب ایرانی, اخبار حوادث روز, اخبار حوادث روز ایران, اخبار حوادث روز ایرانی, اخبار روز, اخبار روز ایران, اعتارف پسر به اخاذی از دختران, حوادث ایرانی, حوادث جدید ایران, حوادث دردناک ایران, حوادث روز ایران, حوادث فجیع, دختران جوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد