عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰


تو باش ، نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش ، تا در دنیای بزرگ تنهاییم ، تنها ترین باشی . . .

 

.

.

.

 

جدیدترین درمان افسردگی:

هر ۶ ساعت یکیشو بذار گوشه لپت !

:-* :-* :-* :-*

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت

از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

عاشقی را از قلیان بیاموز که در سرش آتشی

و در دامنش اشکی و در سـیـنـه اش آهی است . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

خدایا ! آهی هستم که عاشق یک لبخند شده‌ام

چه کنم ؟

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

آمدی ، شاعر شدم

رفتی ، فیلسوف . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست / در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست

به تبسمت سوگند ، که شاد بودنت آرزوی ماست . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

آمدی از اشتباه اینجا به راه دیگری / باز شادم کن شبی با اشتباه دیگری . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی / آخر ای ماه تو هم درد من مسکینی

تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من / سر راحت ننهادی به سر بالینی . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

عاشق شدم و محرم این کار ندارم / فریاد که غم دارم و غمخوار ندارم

بسیار شدم عاشق از این پیش / آن صبر که هر بار بود این بار ندارم . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

چو شب به راه تو ماندم که ماه من باشی / چراغ خلوت این عاشق کهن باشی . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

گفتی مرا از خویش می ترسانی ای یار / وقتی به دریا ها مرا می خوانی ای یار

ترسان من ! گفتم که بگذار این چه و چون / چندم از این تردید می ترسانی ای یار . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

عشق رازی ست که خورشید به بارانش گفت / نیز رمزی ست که شقایق به گلستانش گفت

ای که ایمان به کسی داری و چیزی بی شک / عشق بود آنچه دلت با همه ایمانش گفت . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

ما چون دو دریچه روبروی هم / آگاه ز هر بگو مگوی هم

هر روز سلام و پرسش و خنده / هر روز قراره روز آینده

اکنون دل من شکسته و خسته ست / زیرا یکی از دریچه ها بسته ست . . .

(رضا صادقی)

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

مرا آن دل که بر دریا زنم نیست / ز پا این بند خونین برکنم نیست

امید آن که جان خسته ام را / به آن نادیده ساحل افکنم نیست . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

دیدن تو عشق منه / نگاه تو عمر منه

لبخند تو گنج منه / ندیدنت رنج منه . . .

 عکس   اس ام اس رمانتیک شهریور ۹۰

دیدن دوباره ی تو واسه من آغازه / اوج شادی پرنده ، لحظه ی پروازه . . .


 sms عاشقانه شهریور 1390, sms عاشقانه شهریور ماه 90, اس ام اس رمانتیک جدید, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه شهریور, اس ام اس عاشقانه شهریور 90, اس ام اس عاشقانه شهریور ماه, اس ام اس عاشقانه شهریور90, اس ام اس عاطفی امروز, اس ام اس عاطفی جدید, اس ام اس عشقی, اس ام اس عشقی عاطفی امروز, پیامک رمانتیک, پیامک عاشقانه شهریور 90, پیامک عاطفی, پیامک عاطفی شهریور 90, پیامک عاطفی پایان مرداد, پیامک عشق شهریور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد