عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

اس ام اس شوخی با زن و شوهرها

اس ام اس شوخی با زن و شوهرها

 عکس   اس ام اس شوخی با زن و شوهرها

هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه،چون شادی تنها چیز زندگی نیست !

.

.

.

من از تروریستها وحشتی ندارم ، من دوساله ازدواج کردم

سام کینیسون

.

.

.

وقتی که یک زوج تازه مزدوج لبخند میزنند،همه میدونند چرا

ولی وقتی یک زوج ده سال پس از ازدواج لبخند میزنند همه حیرانند چرا ؟

.

.

.

عشق آدم را کور میکند ولی ازدواج چشمان انسان را باز میکند

.

.

.

من همسرم را خودم همه جا میبرم

ولی اون همیشه راه برگشتن به خانه را پیدا میکند !

.

.

.

من همیشه دستان همسرم را در دستم میگیرم

چون اگه رهاش کنم اون میره خرید !

.

.

.

همسرم برای دوساعت در یک سالن آرایش و زیبائی بود

البته فقط برای ارزیابی و قیمت گرفتن !


اس ام اس خنده دار خانوادگی, اس ام اس خنده دار زن و شوهر, اس ام اس زناشویی جدید, اس ام اس سر به سر گذاشتن زنان, اس ام اس شوخی, اس ام اس طنز خانواده, اس ام اس طنز زناشویی, پیامک زناشویی مهر 90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد