عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

رفتار مغرورانه رونالدو و نامزدش و انتقاد رسانه ها+عکس

 عکس   رفتار مغرورانه رونالدو و نامزدش و انتقاد رسانه ها+عکس


رسانه های مختلفی در سرتاسر دنیا، رفتار بی تفاوت و مملو از غرور رونالدو و نامزدش در مراسم اهدای جایزه مجله «ماری کلیر» را تقبیح کردند.

در حالی که کریستیانو رونالدو و نامزدش ایرینا شایک، در مراسم اهدای جایزه مجله «ماری کلیر» در سفارت فرانسه در مادرید شرکت داشتند، رفتار این ستاره پرتغالی و نامزدش انتقادات فراوانی را به همراه داشت.
رونالدو از سال ۲۰۰۹ که به رئال مادرید منتقل شده تا به امروز، همواره رفتار سرد و بی تفاوتی را با خبرنگاران دارد.

این طور به نظر می رسد که با وجودی که رونالدو سعی در بهتر کردن رابطه اش با اطرافیان داشته، ولی این رفتار همچنان ادامه دارد. رونالدو اخیرا در صحبت هایی خودش را فردی «ثروتمند، خوش تیپ و یک بازیکن خوب» خوانده بود و همین باعث انتقادات فراوانی از او شده بود.
اکنون و بعد از رفتار سرد ایرینا شایک، نامزد رونالدو با سایر حاضران در مراسم اهدای جایزه مجله «ماری کلیر» بار دیگر این انتقادات آغاز شده است.
طبق اخبار منتشر شده، رونالدو و نامزدش با رفتار «سرد، عجیب و بی تفاوت خود» نظر تمام حاضران در این مراسم را به خود جلب کردند. در ادامه این گزارش به این نکته اشاره شده که این رفتارهای سرد و عجیب رونالدو و شایک در طول برگزاری مراسم ادامه داشت و انتقادات فراوانی را در میان حضار به همراه داشت.
رونالدو و شایک آخرین نفری بودند که وارد مراسم شدند و بعد از ورود، با هیچ یک از افرادی که سر میز آنها نشسته بودند سلام و احوال پرسی نکردند. این در حالی است که آنها افراد سرشناس و طراحان، بازیگران، مدل ها و مدیران مجلات سرشناس اروپایی بودند.
بر اساس گزارش اسپورت کاتالونیا، رونالدو به کسانی که از او درخواست می کردند تا عکس یادگاری با او بگیرند پاسخ منفی می داد. آنچه بیش از همه چیز دیگران را عصبانی کرده بود، این بود که رونالدو و نامزدش در زمان اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز، برندگان را تشویق نمی کردند و دائما با موبایل هاشان سرگرم بودند.
ایرینا شایک، نامزد رونالدو که به عنوان یکی از برگزیدگان این مجله انتخاب شده بود، با بی احترامی به اسپانیایی ها، حتی کلمه ای به زبان اسپانیایی مطرح نکرد و تمام صحبت کوتاهش را به زبان انگلیسی بر زبان آورد.
جالب اینجا بود که رونالدو و نامزدش حتی به درخواست عکاسان و خبرنگاران برای گرفتن عکسی درکنار یکدیگر هم پاسخ منفی می دادند. این رفتار قطعا برای چهره رونالدو در فوتبال اسپانیا خوب نخواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد