عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

برقراری اولین تماس تصویری در کرج با سیم کارت جدید


واگذاری سیم کارت های رایتل صبح روز دوشنبه ١٩ دی ١٣٩٠ با حضور دکتر حافظی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و آقای مهندس فرنگ مدیر عامل رایتل در شهرستان کرج و در منزل شهید آراسته  و با واگذاری نخستین سیم کارت به پدر و مادر این شهید بزرگوار بطور رسمی آغاز شد.

دکتر رحمت‌الله حافظی - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی - در این مراسم عنوان کرد که سیم‌کارت‌های "رایتل"، نسل جدید با قابلیت‌های بسیار هستند که شاخص‌ترین آن ...

ارتباط تصویری است که تا به امروز در کشور قابل ارائه نبود.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که می‌توانیم نخستین سیم‌کارت از نسل جدید را به پدر و مادر شهید گرانقدر تقدیم کنیم.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی  تصریح کرد:‌ حدود ١٠ هزار نفر در کرج کار پیش ثبت‌نام را انجام داده بودند که در چند روز آینده توسط رایتل به آن‌ها اطلاع‌رسانی و از آن ها دعوت می‌شود تا پرونده ثبت‌نام خود را تکمیل کنند و پس از آن سیم‌کارت‌ها ظرف ٧٢ ساعت به آن‌ها عرضه می‌شود.

وی با بیان این ‌که این اپراتور آخرین فناوری ارتباطات در کشور را ‌ارایه می‌کند، اظهار کرد: آمادگی داریم  در سایر شهرهایی که جهت تخصیص فضای شهری اعلام آمادگی کنند هم وارد کار شویم و خدمات نسل سوم تلفن همراه را ارائه کنیم.
حافظی درباره این‌ که چرا واگذاری این سیم‌کارت‌ها از شهرستان کرج آغاز شد گفت: ‌عملیات را با شهرستان کرج شروع کردیم و علت آن همکاری نزدیک مسوولان استان و آمادگی آن‌ها در زمینه نصب BTS و مسائلی از این قبیل بود و رسما امروز اعلام می‌کنیم که اولویت‌بندی براساس میزان همکاری و فضایی است که برای آنتن به ما اختصاص می‌دهند.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره راه‌اندازی این سیم‌کارت‌ها و زمان واگذاری رسمی آن در تهران تاکید کرد:‌ تا پایان سال واگذاری این سیم‌کارت‌ها در تهران انجام می‌شود و البته به نظر می‌رسد که اگر اقدامات مورد نیاز صورت بگیرد، واگذاری این سیم‌کارت‌ها از اواخر دهه فجر امسال در تهران انجام شود.

وی درباره سودآور بودن این سیم‌کارت‌ها اظهار کرد: هر پروژه و سرمایه‌گذاری باید طی پنج سال بتواند هزینه‌های خود را برگرداند و بعد از آن به سوددهی برسد.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران و در منزل شهید آراسته درباره علت تاخیر در واگذاری این سیم‌کارت‌ها اظهار کرد: یکی از مشکلات ما، نصب دکل بود که در این زمینه برای نصب آنتن‌ها مشکلاتی داشتیم و مسائل متعددی بود که سپری کردیم و از سوی دیگر بسته‌های فرهنگی و امنیتی مورد نیاز هم باید پیش‌بینی می‌شد.
دکتر حافظی با بیان ویژگی‌های سیم‌کارت‌های رایتل اظهار کرد: سرعت دسترسی به اینترنت در این سیم‌کارت برای کاربران خانگی ١٢٨ کیلوبیت است و برای سایر کاربران قابلیت افزایش نیز دارد.

در این مراسم ارتباط تصویری پدر شهید آراسته با دکتر کرم پور رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق سیم‌کارت‌های رایتل برقرار شد.
دکتر کرم پور در این مکالمه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید آراسته و تشکر از خانواده این شهید آغاز رسمی واگذاری سیم کارت های رایتل را تبریک گفت و با آرزوی توفیق برای رایتل جهت حمایت از این پروژه ملی و رفع مشکلات آن اعلام آمادگی نمود.
دسترسی به اینترنت، تماس تصویری، سرویس MMS و SMS از جمله قابلیت های این سیم کارت ها خواهد بود که در 3 نوع دائمی، اعتباری و دیتا ارائه می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد