عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

بوگاتی ۱.۴ میلیون دلاری جدید


بعد از موفقیت های چشمگیر و رکوردهای پیاپی مدل ویرون شرکت بوگاتی به ادامه تولید مدل های جدید تشویق شده است. این شرکت قبلا اعلام کرده بود که خودروی بعدیش یک سوپراسپرت نخواهد بود اما تا به حال جزئیاتی درباره مدل جدید بوگاتی منتشر نشده بود. در مقاله ای از یکی از مجلات آلمانی به نام آتو موتور اسپورت، رئیس بوگانی اعلام کرد که خودروی جدید برپایه یکی طرح های مفهومی جنجالی آنها به نام ۱۶  C Galibier concept که در سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمد خواهد بود.

این مدل ۴ نفر ظرفیت سرنشین دارد و صندوق جادار و زیبایی خواهد داشت که تا حدودی شبیه طرح عقب پورشه پانامرا می باشد.


مهم تر از اینها به مشخصات فتی خودرو که برسیم در آن مقاله هرچند توان خروجی موتور ذکر نشده بود ادعا داشت که موتور مدل جدید ۱۶ سیلند خواهد داشت.اما تا آنجا که فعلا مشخص شده است توان تولیدی موتور این مدل ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود که در مقایسه به ۱۰۰۱ اسب بخار بوگاتی ویرون ، کمتر شده است.


طرح مفهومی گالیبر در اندازه خود بزرگ می باشد برای همین دقیقا نباید با بوگاتی ویرون کوپه مقایسه شود .رسیدن به صد کیلومتر در ساعت از لحظه شروع حرکت با این خودرو تنها ۳ ثانیه به طول می انجامد بدون اینکه میزان کربن فیبر و آلومینیوم بکار رفته در طراحی آن جلب توجهی کند.ک مدل هیبریدی این خودرو نیز روی میز کار شرکت مطرح است که قابلیت رانندگی تا مسافت ۲۵ مایل را خواهد داشت.


شرکت بوگاتی امیدوار است که بتواند حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه از این مدل سدان خود را بفروشد که این مقدار تقریبا ۳ برابر فروش مدل ویرون از سال ۲۰۰۴ میباشد. این مدل از پاییز ۲۰۱۲ وارد بازار خواهد شد و قیمت آن حداقل ۱ میلیون یورو یا به عبارنی ۱.۴ میلیون دلار خواهد بود.باید دید آیا بوگاتی با عرضه این مدل سدان لوکس ۱.۴ میلیون دلاری می تواند موفقیت های مدل های ویرون و گرند اسپورت را تکرار کند یا خیر؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد