عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

آمار تصادفات 90/12/28 تا ساعت 14

از امروز تا 15 فروردین ماه 1391 شما می توانید تمام اخبار و اطلاعات مربوط به جاده‌های سراسر کشور را با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران دریافت کنید.

از 25 اسفند 1390 که طرح امداد نوروزی راهنمایی و رانندگی کشور آغاز شده، همه اخبار مربوط به این حوزه اعم از وضعیت راهها، تصادفات جاده ای و اطلاعات و اخبار کلی در این رابطه به صورت آنلاین و لحظه ای در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران منتشر می شود. 

آخرین اخبار جاده ها 1390/12/28

در حوزه برون شهری تعداد 6 فقره تصادف فوتی با 7 نفر متوفی و تعداد 30 فقره تصادف جرحی با 46 نفر مجروح به وقوع پیوسته ، بیشترین علل بروز حوادث تخطی از سری مطمئنه با 11 فقره می باشد.

برابر اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان محورهای انار-یزد ، بم-زاهدان ، بم-ایرانشهر ، بلغین-ماهشهر ، کرمان-شهرداد به علت طوفان شن و وزش باد شدید از ساعت 12:00 تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد

محور شاهرود - آزاد شهر که بر اثر بارش برف و کولاک و عدم دید کافی مسدد شده بود با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه ساعت 07:30 دقیقه امروز صبح بازگشایی شد.

وضعیت جوی ساعت 06:00 در استان های آذربایجان غربی ، خراسان شمالی ، ارتفاعات مازندران ، کرمانشاه ، گلستان ، سمنان ، لرستان و گیلان بارش برف و در استان های خراسان رضوی و مازندران بارش پراکنده باران گزارش شده است.

 بنا بر اعلام پلیس راه استان زنجان ، محور زنجان - خرمدره و زنجان - بیجار که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه این استان در ساعت 07:30 دقیقه بازگشایی شد.

محور مواصلاتی هراز در استان مازندران که از شب گذشته به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده بود بازگشایی شد و تردد در این مسیر به سهولت انجام می شود.

بارش برف که از دیشب در جاده های کوهستانی استان گلستان آغاز شد همچنان ادامه دارد و تردد فقط با زنجیر چرخ مقدور است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از مسافران خواست از رفت و آمد غیر ضروری در جاده های گلستان به ویژه در شب خودداری کنند.

آخرین اخبار جاده ها 1390/12/27

بنابر اعلام پلیس راه استان سمنان محور شاهرود-آزادشهر به علت بارش شدید برف و کولاک از ساعت 22:15 تا اطلاع ثانوی مسدود گردید.

تصادف در محور زابل- نهبندان بین پژو 405 و پیکان منجر به کشته شدن 6 نفر و مجروح شدن دو نفر گردید.

آزاد راه تبریز- زنجان، محورهای میانه- زنجان،سراب- اردبیل و تبریز- اهر به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 19:30 امشب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور سردشت-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی که به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود در ساعت 21 با تلاش عوامل راهداری و مامورین پلیس راه بازگشایی گردید

بنابر اعلام پلیس راه استان آذربایجان شرقی ، آزادراه تبریز-زنجان و محورهای میانه-زنجان ، سراب-اردبیل و تبریز-اهر به علت بارش شدید برف و عدم دید کافی از ساعت 19:30 تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است.

بنابر اعلام پلیس راه استان مازندران محور چالوس-کرج به علت بارش شدید برف ، کولاک و عدم دید کافی از ساعت 18:45 روز جاری تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است

بنابر اعلام پلیس راه استان مازندران محور هراز (حد فاصل رودهن-آمل) به علت بارش شدید برف ، کولاک و عدم دید کافی از ساعت 18:30 روز جاری تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است

بنابر اعلام پلیس راه استان قزوین ، جاده قدیم قزوین-رشت به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 17:00 روز جاری تا اطلاع ثانوی مسدود گردیده است

بنابر اعلام پلیس راه استان کردستان محور بانه -سقز که به علت بارش برف ، کولاک و عدم دید کافی مسدود شده بود  ، با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه در ساعت 16:10 بازگشایی گردید

وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور ساعت 15:30

در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، قزوین، کرمانشاه، همدان، لرستان، گیلان، ارتفاعات مازندران و البرز بارش برف و استان گلستان بارش باران و استان های خوزستان محور خرمشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان گرد و غبار گزارش شده است.

بنابر اعلام پلیس راه استان قزوین، آزاد راه قزوین-رشت به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 13:15 مسدود اعلام گردید

بنابر اعلام پلیس راه استان گیلان محورهای اسالم-خلخال و پونل-دوران به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 12:30 تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام گردید.

بنابر اعلام پلیس راه استان آذزبایجان غربی محورهای سردشت-پیرانشهر و سردشت-مهاباد به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 12:30 تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام گردید.

بنابر اعلام پلیس راه استان زنجان محور های زنجان-دندی و زنجان-طارم  به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی از ساعت 08:30 تا اطلاع ثانوی مسدود گردید.

آخرین اخبار جاده ها 1390/12/26

برابر اعلام پلیس راه استان آذربایجان غربی محور سرچم-اردبیل بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود ، ساعت 12:30 مجددا بازگشایی شد

برابر اعلام پلیس راه استان مازندران محور چالوس-کرج که بر اثر بارش برف ، کولاک و عدم دید کافی مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه در ساعت 12:00 بازگشایی شد

ترافیک سنگین در محورهای کرج به چالوس، محور هراز،‌محور تهران به کرج، محور کرج به قزوین گزارش شده و محور استان کرمان، محور انار به یزد به جهت وزش طوفان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 برای کامیون ها نیز محدودیت هایی در جاده هراز به علت مسافرت‌ها ایجاد شده و فقط آنهایی که مواد سوختی و غذایی حمل می کنند اجازه تردد دارند. 

از ساعت 12 شب تا ساعت 12 روز جاری تعدادی تصادف منجر به فوت داشتیم که این تصادفات به علت انحراف به چپ،‌ عدم توجه به جلو هنگام رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. 

ضمنا اطراف بهشت زهرا در جاده قدیم تهران به قم، بزرگراه بهشت زهرا و همچنین بزرگراه خلیج فارس با ترافیک سنگینی ترافیک سنگین گزارش شده است که با تلاش پرسنل در حال روان سازی ترافیک است.

شما می توانید برای دریافت پیامکهای لحظه ای اخبار حوادث جاده ای به این آدرس مراجعه کرده و با درج شماره تلفن همراه خود این پیامک ها را دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد