عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عجیب ترین موتورسیکلت‌های دنیا

دنیای وسایل موتوری بسیار ناپایان است و هر روز مدل های بسیار زیادی از این دسته وارد بازار می شود. در این میان برخی طراحی ها بسیار عجیب هستند.

در میان وسایل موتوری، موتورسیکلت طرافداران بسیار زیادی دارد و شرکت ها نیز به دنبال آن هستند تا همیشه مشتریانشان را راضی نگاه دارند و برای این کار ست به تولید موتورهای غیرعادی نیز زده اند.

Tomahawk:
این موتورسیکلت به عنوان سریعترین موتور دنیا نیز شناخته می شود چرا که می تواند به سقف سرعت 390 کیلومتر در ساعت برسد. این موتور دارای ظاهری بسیار عجیب است و با داشتن دو چرخ در جلو و دو چرخ در عقب تعادل خوبی نیز دارد.


Hubless Motorcycle:
این موتور سیکلت یکی از عجیبترین موتورهایی است که تا به حال ساخته شده است. این موتور به طور کامل توسط دست ساخته شده است و کمک های جلوی آن آنقدر بلند هستند که اندازه آن از برخی خودروهای سواری نیز بلندتر است.


B120 Wraith:
این موتور به عنوان لوکس ترین موتور دنیا نیز شناخته می شود. اما طراحی آن به طوری است که شاید فکر کنید این موتور یک وسیله فضایی است. این موتور به تعداد بسیار محدودی تولید می شود و قیمت آن نیز بسیار بالا است.


Suzuki Biplane:
این موتور برای اولین بار در سال 2007 رونمایی شد و بسیاری را بر این داشت که سوزوکی به دنبال ساخت ابر موتور سیکلت ها است تا بازار آینده را در دست بگیرد. طراحی این موتور بیشتر به مانند طرح های سال های 2020 بود.


Mach Ness Monster:
این موتور همان طور که از اسمش مشخص است یک هیولا در دنیای موتور سیکلت شناخته می شود. طراحی این موتور بسیار عجیب است و عجیب تر از آن موتور آن است. نیروی محرکه این وسیله از موتور یک بالگرد تامین می شود.
Batpod:
این موتور در سال 2008 و برای فیلم بتمن: شوالیه تاریکی ساخته شد. این موتور دارای چرخ های بیار بزرگ در جلو وعقب است و مچنین هیچ لوله اگزوزی نیز ندارد.


Jaguar Motorcycle:
کارخانه جگوار برای بیشتر مردم نامی آشناست و ماشین های فوق العاده این شرکت را می شناسید. این بار جگوار نشانش ر به یک موتور تبدیل کرده است . موتوری با طراحی یک یوز پلنگ بسیار جالب خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد