عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

امکان حذف پرسپولیس از لیگ برتر

وی افزود: آیت‌الله مکارم شیرازی برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان پس از افطار را بلامانع دانستند. سایر آیات عظام نظری نداده‌اند؛ البته آیت‌الله نوری همدانی هم روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان را حرام دانسته‌اند. بنابراین برگزاری بازی در شب و زمانی که مردم روزه‌هایشان را با افطار باز کرده‌اند، مشکلی ندارد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با هشدار به پرسپولیسی‌ها گفت: اگر در دو بازی متوالی حاضر نشوند از لیگ کنار گذاشته می‌شوند.

سیدمحمدهادی آیت‌الهی به سوالات مختلفی درباره توافق فدراسیون با صداوسیما برای حق پخش تلویزیونی، چگونگی نمایش لیگ برای مردم، کناره‌گیری احتمالی پرسپولیس از بازی‌های ماه مبارک رمضان، اردوی تیم ملی در مجارستان و … پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:
** پرسپولیس در دو بازی متوالی حاضر نشود، از لیگ حذف می‌شود
نایب‌رییس اول فدراسیون در واکنش به موضع‌گیری محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر کناره‌گیری تیمش از چهار مسابقه برنامه‌ریزی شده در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با پرسپولیس یا هر تیم دیگری که بخواهد در ماه مبارک رمضان از حضور در بازی‌های لیگ کناره‌گیری کند طبق قانون برخورد می‌‌کنیم. قانون در این‌باره می‌گوید اگر تیمی در دو بازی متوالی شرکت نکند، باید از رقابت‌های لیگ برتر کنار گذاشته شود.
** آیت‌الله مکارم شیرازی برگزاری بازی‌ها پس از افطار را بلامانع دانستند
وی افزود: آیت‌الله مکارم شیرازی برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان پس از افطار را بلامانع دانستند. سایر آیات عظام نظری نداده‌اند؛ البته آیت‌الله نوری همدانی هم روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان را حرام دانسته‌اند. بنابراین برگزاری بازی در شب و زمانی که مردم روزه‌هایشان را با افطار باز کرده‌اند، مشکلی ندارد.
** برای اینکه بهانه دست کسی نیافتد تمرینات باشگاهی باید پس از افطار باشد
نایب‌رییس فدراسیون در همین راستا تاکید کرد: برای اینکه بهانه‌ای دست کسی نیافتد به تمامی باشگاه‌ها الزام کردیم که باید پس از افطار تمرینات‌شان را برگزار کنند. البته اصول حرفه‌ای هم ایجاب می‌کند که تمرین‌ها در زمان مشابه وقت انجام مسابقات باشد. از ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌ها استعلام‌ گرفتیم و اکثر آنها نور کافی برای برگزاری بازی‌ها دارند؛ برخی استادیوم‌ها مشکلاتی در این باره دارند که مشغول برطرف کردن آنها هستند.
** تیم کی‌روش هم باید پس از افطار تمرین کند
آیت‌الهی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات تیم ملی در مردادماه را هم پس از افطار برگزار می‌‌کنید و آیا کارلوس کی‌روش با این برنامه مشکلی ندارد، اظهار کرد: تمام برنامه‌های تمرینی تیم ملی در ماه مبارک رمضان که در تهران برگزار می‌شود هم پس از افطار خواهد بود. به هر حال ما در کشورمان شرایطی داریم که می‌بایست تعهدات اخلاقی و الزام‌های آن را رعایت کنیم.
** تیم ملی مردادماه در مجارستان اردو می‌زند
وی از برگزاری اردوی اروپایی تیم ملی در مجارستان خبر داد و درباره دیدار تدارکاتی ۲۵ مرداد در اروپا نیز به ایسنا گفت: رایزنی‌هایی برای محل اردوی اروپایی تیم ملی انجام شده و به احتمال فراوان این اردو را در کشور مجارستان برگزار خواهیم کرد. همچنین رایزنی‌هایی برای فراهم شدن بازی تدارکاتی انجام دادیم و تنها می‌گویم تیم ملی با تیم‌های باشگاهی دیدار تدارکاتی نخواهد داشت و حریف ملی را برای تیم ایران انتخاب می‌کنیم که به احتمال فراوان یک تیم خوب آفریقایی خواهد بود.
** قراردادمان با صداوسیما هنوز منتفی نیست
نایب‌رییس فدراسیون درباره روشن شدن وضعیت حق پخش تلویزیونی و اینکه آیا توافق با صداوسیما برای پخش زنده بازی‌ها به کلی لغو شده، اظهار کرد: توافق ما با صداوسیما هنوز به کلی منتفی نشده است. فدراسیون همچنان به دنبال برگزاری جلسات با مدیران سازمان صداوسیما هستیم. فدراسیون آمادگی هرگونه گفت‌وگو برای حل این مساله را دارد. ما معتقدیم باید حقوق فوتبال تا حدی ادا شود و در آخرین اقدام الان منتظر معاونت اداری مالی صداوسیما هستیم تا زمان جلسه جدید و تنظیم قرارداد احتمالی را تعیین و به ما اعلام کند.
** صداوسیما باید حداقل ۲۰درصد بالاتر از توافق فعلی قرارداد ببندد
آیت‌الهی در واکنش به اینکه طبق اظهارات کفاشیان مگر با شرکتی در این رابطه به توافق نرسیده‌اید و اینکه چه مبلغی را از صداوسیما طلب کرده‌اید، به ایسنا گفت: در این باره ما موسسه‌ای را به عنوان کارگزار معرفی کرده‌ایم. معتقدیم صداوسیما باید پا را از مبلغی توافقی که با این شرکت داشتیم فراتر گذاشته تا حداقل ۲۰ درصد بالاتر با آنها قرارداد ببندیم. طبق توافقی که با موسسه داشتیم، آنها راهی برای پخش مسابقات لیگ پیدا می‌‌کنند.
** ممکن است بازی‌های لیگ از طریق CD به دست مردم برسد!
وی در پاسخ به این سوال که اگر با صداوسیما به توافق نرسید ممکن است بازی‌ها از شبکه‌های خارجی پخش شود و در غیر این صورت عرضه تصاویر بازی‌ها برای مردم به چه شیوه‌ای خواهد بود نیز گفت: بازی‌های لیگ برتر به هیچ وجه از هیچ شبکه خارجی پخش نخواهد شد. آنها راه‌هایی را بررسی کردند و در صورتی که نهایتا با صداوسیما توافق نکنیم، مجبور می‌شویم تا بازی‌ها را به طور زنده پخش نکنیم. در آن صورت تصاویر بازی‌ها در قالب CD از طریق مراکز مختلف در جامعه پخش می‌شود. باشگاه‌ها هم از ما انتظار دارند حقوق فوتبال در این رابطه ادا شود. باز هم می‌گویم که فدراسیون آمادگی هرگونه صحبت دوباره با مسوولان صداوسیما را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد