عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

هدیه

دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم؟ 
پسر: آره عزیز دلم 
دختر: منتظرم میمونی؟ 
پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند 
پسر: منتظرت میمونم عشقم 
دختر: خیلی دوستت دارم 
پسر: عاشقتم عزیزم 
... 

بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت هوشیاری خود را به دست می آورد 
به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد 
پرستار: آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی 
دختر: ولی اون کجاست؟ گفت که منتظرم میمونه به همین راحتی گذاشت و رفت 
پرستار: در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت: میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده؟ 
دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد: آخه چرا؟؟؟؟؟؟ چرا به من کسی چیزی نگفته بود و بی امان گریه میکرد 
پرستار: شوخی کردم بابا ! 
رفته بشاشه الان میآد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد