عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

گره روسری آخرین تصمیم پدر برای دختر

قتل دختری به دست پدرش در شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی بار دیگر مساله قتل‌های ناموسی را در صدر اخبار قرار داد.

به گزارش اعتماد، این قتل در حالی به پلیس گزارش شد که متهم به قتل یعنی پدر مقتول از همان ابتدا خود به ارتکاب جنایت معترف شده بود و انگیزه خود از این کار را پایان دادن به اعمال دختر و دامادش اعلام کرد. سرهنگ هاتفی، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح این خبر پرداخته است. 

گزارش یک قتل 
ماموران کلانتری 11 شهرستان مراغه در پی اعلام یک فقره قتل به پلیس 110 در محل جنایت حاضر شده و دریافتند که دختری 30 ساله به قتل رسیده است. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که دختر جوان به سبب خفگی ناشی از گره روسری جان سپرده است. در همان تحقیقات مقدماتی پدر مقتول به پلیس اعلام کرد که او با روسری دخترش را خفه کرده است. با این اعتراف پدر مقتول به دستور بازپرس قتل مراغه تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شد تا تحقیقات تکمیلی انجام گیرد.

دخترم روابط نادرستی داشت


با شروع تحقیقات و بازجویی، کارآگاهان پلیس مراغه از پدر مقتول علت ماجرا را جویا شدند. این مرد انگیزه خود از ارتکاب قتل دخترش را داشتن رابطه نامشروع دانست و توضیح داد که از مدتی قبل به او مشکوک شده بود و دریافته است که با دامادش (شوهرخواهر مقتول) رابطه داشته است. داماد متهم به قتل در تبریز ساکن بوده و برای همین کارآگاهان برای بازجویی از او راهی تبریز شدند. 

سرهنگ هاتفی در این باره توضیح داده است که با ادعاهای مرد متهم به قتل داماد او شناسایی و دستگیر شد. داماد این مرد ابتدا از هر موضوعی اظهار بی‌اطلاعی کرد و داشتن رابطه با مقتول را نیز منکر شد اما پس از انجام بازجویی‌های بعدی کارآگاهان پلیس او وقتی دریافت که ماموران سوابق‌اش را دارند لب به اعتراف گشود. تحقیقات پلیس مراغه نشان داده بود که شوهرخواهر مقتول فردی دارای اشتهار به فساد اخلاقی، قلدر، زورگو و غیرمتعارف است. در همین حال کارآگاهان دریافتند شوهرخواهر مقتول بدون اطلاع خانواده مقتول، برای وی منزلی اجاره کرده و حتی خرج و مخارج و هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت می‌کرده است. شوهرخواهر مقتول با توجه به اینکه دیگر هیچ راهی گریزی برای خود در مقابل ماموران نداشت لب به اعتراف گشود. با این اعترافات او و پدرزنش به عنوان متهمان پرونده تحویل بازپرسی شهرستان مراغه برای انجام تحقیقات قضایی شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد