عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

عکس های خفن و با حال

مطالب جدید و خفن با حال

دانلود تیتراژ سریال خروس

دانلود تیتراژ پایانی سریال خروس


 


رمضان امسال نیز محمد علیزاده مهمان رمضانی خانه های ایرانی هاست . بعد از تجربه های فوق العاده و مثال زدنی از تیتراژ های رمضانی محمد علیزاده , اکنون تیتراژ سریال "خروس" به کارگردانی سعید آقاخانی تجربه جدید محمد علیزاده در همکاری با سریالهای تلوزیون است. 



هواتو کردم من حیرون تو اینروزا هواتو کردم

دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم

هوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری
میخوام بدونم تا کی میخوای ببینی و به روم نیاری

دلمو دست تو دادم من دل تنگ احساسی 
نمیزاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی

دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن

همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کنی

چه روزا ها حالمو دیدی چه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدی
تو که دردامو میدونی تو که چشمامو میخونی

بده بازم به دل من یه نشونی
دلمو دست تو دادم من دل تنگ احساسی


دانلود تیتراژ سریال خروس



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد